ЗАКОНОМІРНОСТІ ВІДОБРАЖЕННЯ КВІНТЕСЕНЦІЇ ГЛЕМ-МЕТАЛУ В ХУДОЖНЬОМУ ОБРАЗІ МУЗИЧНОГО ГУРТУ І ЙОГО ВІЗУАЛЬНИХ СКЛАДОВИХ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2018.148348Ключові слова:
Художній образ, музичний гурт, альбомний арт, глем-метал, стильАнотація
Мета дослідження полягає у висвітленні ключових ознак стилю глем-метал і шляхів їх інтерпретації в художньому образі музичного гурту. Методологія дослідження включає методи порівняння, абстрагування, аналізу та синтезу, індукції, історичного та логічного підходів. Наукова новизна полягає у спробі систематизації знань про особливості стилю глем-метал і сформування шляхів їх відображення в супровідній продукції альбомного релізу. Висновки. Результати проведеного дослідження доводять, що окрім візуалізації альбомної концепції художній образ музичного альбому має ряд інших функцій, а саме асоціативну, символічну, рекламну та самоідентифікаційну. В процесі формування на нього відчут-но впливає стиль, у якому розгортається творчість гурту. Безсумнівно, відображення кожного стилю в художньому образі має власні, унікальні особливості. Зокрема, глем-метал вирізняють такі риси як зневага до правил, нонконформізм, поетизація фрагментів буденного життя й естетизація недосконалості.
Посилання
Бірюков Ю. М. Графічний художній образ як процес пізнання навколишньої дійсності. Ми-стецтвознавство. Архітектура. Харків: Вісник ХДАДМ, 2011. № 5. С. 95-97.
Chapman C. Common design styles used in album artwork. Web Design Blog, 2011. URL: https://www.webdesignerdepot.com/2011/02/common-design-styles-used-in-album-artwork/.
Максименко Ю., Синенький Д. Теоретичні засади пізнання художнього образу. Психологія і сус-пільство. Одеса: ПНПУ ім. Ушинського, 2009. № 4. С. 181-185.
Stillman N. Cry Tough: Glam Metal on the Sunset Strip. East of Borneo, 2011. URL: https://eastofborneo.org/articles/cry-tough-glam-metal-on-the-sunset-strip/.
Овдієнко Л. Н. Трансцензус художнього образу: Соціально-психологічний контекст. Сучасні про-блеми дослідження, реставрації та збереження культурної спадщини. К.: Інститут проблем сучасного мистецтва НАМ України, 2014. №10. С. 209-218.
Сотська Г. І., Шмельова Т. В. Словник мистецьких термінів. Херсон: Стар, 2016. 72 с.
S. Neil, N. Sixx, T. Lee, V. Neil, M. Mars. The Dirt: Confessions of the World’s Most Notorious Rock Band. New York: HarperCollins, 2001. 431 p.
The new wave of Swedish sleaze. The Rockpit, 2010. URL: http://www.therockpit.net/Articles/ SWEDISHSLEAZE1.php.
The story behind Mötley Crüe’s Dr. Feelgood album artwork. Louder, 2016. URL: https://www.loudersound.com/features/the-story-behind-motley-crue-s-dr-feelgood-album-artwork.
Ткаченко А. В. Художній образ як ключове поняття в естетичному вихованні. Наука і освіта. Одеса: ПНПУ ім. Ушинського, 2016. №12. С. 63-67.
Щербань О. О. Символічна функція художнього образу. Філософія. Психологія. Педагогіка. К.: Вісник НТУУ КПІ, 2010. №2. С. 65-68.
Biryukov U. M. Graphic art vision as a process of cognition of the surrounding reality. Art history. Archi-tecture. Kharkiv: KSADA journal, 2011. № 5. P. 95-97 [In Ukrainian].
Chapman C. Common design styles used in album artwork. Web Design Blog, 2011. URL: https://www.webdesignerdepot.com/2011/02/common-design-styles-used-in-album-artwork/.
Maksymenko U., Synenkyi D. Theoretical foundations of the cognition of art vision. Psychology and so-ciety. Odesa: Ushynskoho SNPU, 2009. № 4. P. 181-185 [In Ukrainian].
Stillman N. Cry Tough: Glam Metal on the Sunset Strip. East of Borneo, 2011. URL: https://eastofborneo.org/articles/cry-tough-glam-metal-on-the-sunset-strip/.
Ovdiienko L. N. Art vision transcension: Socio-psychological context. Actual problems of research, res-toration and preservation of cultural heritage. К.: Institute of modern art problems Ukraine NAA, 2014. №10. P. 209-218 [In Ukrainian].
Sotska H. I., Shmelova T. V. Dictionary of art apellations. Kherson: Star, 2016.
p [In Ukrainian].
S. Neil, N. Sixx, T. Lee, V. Neil, M. Mars. The Dirt: Confessions of the World’s Most Notorious Rock Band. New York: HarperCollins, 2001. 431 p [In English].
The new wave of Swedish sleaze. The Rockpit, 2010. URL: http://www.therockpit.net/Articles/ SWEDISHSLEAZE1.php.
The story behind Mötley Crüe’s Dr. Feelgood album artwork. Louder, 2016. URL: https://www.loudersound.com/features/the-story-behind-motley-crue-s-dr-feelgood-album-artwork.
Tkachenko A. V. Art vision as the main concept in the aesthetic education. Science and education. Odesa: Ushynskoho SNPU, 2016. №12. P. 63-67 [In Ukrainian].
Shcherban О. О. Symbolic function of the art vision. Philosophy. Psychology. Pedagogics. К.: NTUU KPI journal, 2010. №2. P. 65-68 [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.