ATLAS WEEKEND – НАЙБІЛЬШИЙ МУЗИЧНИЙ ФЕСТИВАЛЬ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2019.180832Ключові слова:
Atlas Weekend, хедлайнер, музичні фестивалі, лайн-апАнотація
Мета роботи: проаналізувати історію та практику проведення фестивалю «Atlas Weekend», його куль- турну складову та організаційні відмінності від інших великих музичних фестивалів України. Методологія до- слідження полягає у поєднанні біографічного й текстуального аналізу з методом включеного спостереження. Наукова новизна. Автором подана соціально-комунікаційна характеристика і розкриваються інформаційні засади організації фестивалю «Atlas Weekend». Досліджено його історію та особливості художньої програми, у дослідженні використана сучасна музична термінологія. Висновки. У статті проведено аналіз розвитку найбі- льшого музичного фестивалю України. Досягнення фестивалю «Atlas Weekend», актуальні проблеми креатив- ної індустрії в галузі музичної культури проаналызовані на основі Інтернет-простору і статей у спеціалізованих фахових виданнях.
Посилання
Ганчева Н. Музыкальные и фольклорные фестивали как туристический ресурс Болгарии, В сборни- ке: Исследовательская Деятельность В Образовательном Пространстве Региона материалы II Региональной на- учно-практической конференции: в 2 частях. Филиал ФГБОУ ВПО "Кубанский государственный университет" в г. Славянске-на-Кубани. 2014. С. 8-11.
Курзина А.А., Михайлов А.В. Коммуникации в организации рок-фестиваля в регионе // Актуальные проблемы авиации и космонавтики. 2015. Т. 2. ғ 11. С. 674-676.
Музичний фестиваль ATLAS WEEKEND.URL: http://www.ufest.in.ua/ua/fest/muzichniy-festival-atlas- weekend- 0 (дата зверення: жовтень 2018).
Обухова, Н. Культурні індустрії в контексті соціокультурних змін (на прикладі українських великих міст) : автореф. дис ... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Наталя Олексіївна Обухова. Донецьк : Б.в., 2011 . С. 14
Стартував Atlas Weekend 2017: чим обернувся безкоштовний вхід, та інші яскраві моменти першого дня фестивалю. URL: http://nv.ua/ukr/style/art/music_art/startuvav-atlas-weekend-2017-chim-obernuvsja- bezkoshtovnij-vhid-i-inshi-jaskravi-momenti-pershogo-dnja-festivalju-1401497.html (дата зверення: жовтень 2018).
Barna E., Tófalvy T., Made in Hungary: Studies in Popular Music, New York, 2017. pp. 20–220.
Sherstiuk, Mariia. Lіngvokul'turnij prostіr ukraїns'koї al'ternativnoї muziki (muzika nezaležnoї Ukraїni). Diplomová práce. Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav východoevropských studií. Vedoucí práce Sverdan, Tetiana. Praha, 2016. pp. 3–94.
Sonevytsk Maria. The Freak Cabaret on the Revolution Stage: On the Ambivalent Politics of Femininity, Rurality, and Nationalism in Ukrainian Popular Music. Journal of Popular Music Studies. Volume 28. Issue 3. pp. 283 – 314.
References
Gancheva N. (2014). Musical and folklore festivals as a tourist resource of Bulgaria, In the collection: Research Activities in the Educational Space of the Region. Materials of the II Regional Scientific-Practical Conference: in 2 parts. Branch of FGBOOU VPO "Kuban State University" in Slavyansk-on-Kuban. pp. 8-11. [in Russian].
Kurzina A., Mihaylov A. (2015). Communication in the organization of the rock festival in the region. Aktualnyie problemyi aviatsii i kosmonavtiki. Vol. 2 ғ 11. pp. 674-676. [in Russian].
Atlas Weekend Music Festival, Retrieved from: http://www.ufest.in.ua/ua/fest/muzichniy-festival-atlas- weekend-0 [in Ukrainian].
Obukhova, N. (2011). Cultural industries in the context of socio-cultural changes (on the example of Ukrainian big cities), P. 14 [in Ukrainian].
Started Atlas Weekend 2017: What turned the free entrance, and other bright moments of the first day of the festival, Retrieved from: http://nv.ua/ukr/style/art/music_art/startuvav-atlas-weekend-2017-chim-obernuvsja- bezkoshtovnij-vhid-i-inshi-jaskravi-momenti-pershogo-dnja-festivalju-1401497.html [in Ukrainian].
Barna E., Tófalvy T., (2017). Made in Hungary: Studies in Popular Music, New York, pp. 20–220 [in English].
Sherstiuk, Mariia. (2016). Lingvo-cultural space of Ukrainian alternative music (music of independent Ukraine). Diplomová práce. Univerzita Karlova, Filozofická Faculty, Ústav východoevropských studií. Vedoucí práce Sverdan, Tatiana, pp. 3-94 [in Ukrainian].
Sonevytsk Maria. The Freak Cabaret on the Revolution Stage: On the Ambivalent Politics of Femininity, Rurality, and Nationalism in Ukrainian Popular Music. Journal of Popular Music Studies. Volume 28. Issue 3.pp. 283 – 314 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.