ІНКОРПОРАЦІЯ ВІРТУАЛЬНИХ ПРАКТИК В СИСТЕМУ ВІРТУАЛЬНОГО ТУРИЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2019.190499Ключові слова:
туристичні послуги, віртуальні практики, віртуальний туризм, туристичний продукт, інформаційний простір.Анотація
ew Roman;font-size:10pt;color:rgb(0,0,Мета статті висвітлити актуальні проблеми сучасного соціуму який являє собою поєднання глобальноїінформації та комунікації з потоковим сегментуванням споживачів, в тому числі сфери туристських послуг. Методи
дослідження. Для досягнення мети були використанні аналітичний, історичний, соціологічний, та метод теоритичного
узагальнення. Наукова новизна дослідження полягає співвідношення культурологічного аспекту віртуального туризму
з співвідношення між культурними та віртуальними видами туризму. Висновки. Враховуючи викладене можна
зробити висновок що сучасний соціум являє собою поєднання глобальної інформації та комунікації з потоковим
сегментуванням споживачів, в тому числі сфери туристських послуг. На диверсифікацію індивідів, їх проблем і
очікувань туризм відповідає зустрічною диверсифікацією -
Посилання
Божко Л. Д. Віртуальний туризм: нові віяння часу Культура України. 2015. Вип. 49. C. 151–160.
Вебер Л. Эффективный маркетинг в Интернете. Социальные сети, блоги, Twitter и другие инструменты
продвижения в Сети / пер. с англ. Е. Лалаян. Москва : Манн, Иванов и Фербер. 2014. 320 с.
Верес К. О. Інноваційні технології в екскурсійному супроводі // Туризм и рекреація. URL:
df (дата звернення : 01.09.2019).
Геокешинг. URL: http://www.geocaching.su/ (дата обращения : 23.08.2019).
Гессен С. И. Основы педагогики. Введение в прикладную философию / отв. ред. и сост. П. В. Алексеев.
Москва, 1995.448 с.
Дышловая Ю. Г. Виртуальная реальность как закономерная форма роста культуры. URL : jurnal.org › articles ›
filos9 (дата обращения : 23.08.2019).
Замятин Д. Н. Геокультурный брендинг территорий: концептуальные основы // Лабиринт : журнал социальногуманитарных исследований. 2013. № 5. С. 11–23.
Корсунцев И. Г. Философия виртуальной реальности // Виртуальная реальность : философские и
психологические аспекты. Москва, 1997. С. 37–55.
Латыпов И. А. О некоторых философских аспектах формирования субкультуры виртуального туризма: его
новая история или только «story»? // Современные проблемы науки и образования. 2014. № 2. URL:
ttp://tourlib.net/statti_tourism/latypov.htm (дата обращения : 23.08.2019).
Маяцкий М. Курорт Европа: эссе. Москва : ООО Ад Маргинем Пресс, 2009. 176 с.
Пелещишин А. М., Кравець Р. Б., Сєров Ю. О. Аналіз існуючих типів віртуальних спільнот у мережі інтернет
та побудова моделі віртуальної спільноти на основі веб-форуму // Вісник Національного університету «Львівська
політехніка». 2011. № 699 : Інформаційні системи та мережі. С. 212–221.
Пивоваров Д. В. Виртуальное, виртуал, виртуальная реальность // Социальная философия : cловарь. Москва :
Академический проект, 2006. С. 48.
Программа ЮНЕСКО «Информация для всех». URL : http://www.ifap.ru/ofdocs/unesco/program.htm (дата
обращения : 23.08.2019).
Рогач О. В. Анализ факторов формирования туристической привлекательности муниципальных образований
// Урбанистика. 2019. № 1. С. 102–110.
Славкина Т. Брендинг объектов культурного наследия и стратегическое планирование на примере
памятников культуры // Музейные технологии. 2014. № 1. С. 130–137.
Соболь Т. В. Проблема формирования социальной идентичности в условиях глобальных общественных
изменений // Философия и космология / Philosophy & Cosmology. 2012. Т. 11. С. 211–230.
Тоффлер Э. Третья волна. Москва : ACT, 1999. 784 с.
Урри Дж. Взгляд туриста и глобализация // Массовая культура: современные западные исследования.
Москва : Фонд научных исследований «Прагматика культуры». 2005. С. 136–150.
Цехмістрова Г. С. Зробити з себе особистість (до філософії туризму) // Наукові записки Київського
університету туризму, економіки і права. Серія: філософські науки. 2010. Вип. 8. С. 125–130.
Черняева Т. И. Потребительские ландшафты туризма // Модернизация и экономики выращивание
институтов : в 2 кн. Кн. 2 / отв. ред. Е. Г. Ясин. М. : ГУ ВШЭ, 2005. С. 356–363.
Черняева Т. И. Туризм как практика потребления // Современное общество: территория постмодерна / под
ред М. Э. Елютиной. Саратов : Научная книга, 2005.
Чулков О. Туризм как феномен визуальной культуры. URL: http://culturolog.ru/index2.php?option
=com_content&task=view&id=1559&pop=1&page=0&Itemid (дата обращения: 23.08.2019).
Шамликашвили В. А. Виртуальный туризм как новый вид туризма // Креативная экономика. 2014. № 10(94).
С. 128–138.
Anhоlt S. Рubliс diрlоmасу аnd рlасе brаnding: Whеrе’s thе linк? Рlасе Вrаnding, 2006. Vоl. 2, №. 4. Р. 271–275.
Ashwоrth G. Тhе instrumеnts оf рlасе brаnding: Ноw is it dоnе? Еurореаn Sраtiаl Rеsеаrсh аnd Роliсу. 2009. Vоl.
, №. I. Р. 9–22.
Banyai M. Dracula’s image in Tourism: Western Bloggers versus tour guides // European Journal of Tourism
Research. 2010. Vol. 3. Iss. 1. Р. 5.
Baudrillard J. Simulacra and Simulation. University of Michigan Press, 1994.
Buhalis D., Law R. Progress in Information Technology and Tourism Management : 20 Years on and 10 Years after
the Internet - the State of e-Tourism Research // Tourism Manage. 2008. №29(4). P.609–623.
Detraditionalization / еd. By P. Heelas, P. Morris. Cambridge: BasilBlackwell, 1996.
Flоrек, М., Insсh, А., Gnоth, J. Сitу Соunсil wеbsitеs аs а mеаns оf рlасе brаnd idеntitу соmmuniсаtiоn, Рlасе
Вrаnding. 2006. Vоl. 2, № 4. Р. 276–296.
Fоrbеs.соm (2009), Сitу blоgs, аvаilаblе аt. URL: httр://аutоs.fоrbеs.соm/bоw/b2с/саtеgоrу.jhtml?id=23 (viewed on
September 3, 2019).
Harris Interactive. URL : http://www.harrisinteractive.com (viewed on August 13, 2019).
Lуnсh К. Тhе Imаgе оf thе Сitу, Тhе МIТ Рrеss, Саmbridgе : Unitеd Stаtеs, 1960.
Oxford English Dictionary. URL: https://en.oxforddictionaries.com/definition/selfie (viewed on June 13, 2014).
Urry J. Consuming Places. London, 1995.
Urry J. Mobile Cultures. URL: http: //www.comp.lancs.ac.uk/sociology/soc030ju.html
Urry J. The Tourist Gaze: Leisure and Travel in Contemporary Societies. London, 1990. Р. 2.
UrrуJ. Тhе Тоurist Gаzе: Lеisurе аnd Тrаvеl in Соntеmроrаrу Sосiеtiеs, Sаgе. Lоndоn : Unitеd Кingdоm., 1990. с. 3.
Virtual Tourism Takes of. URL : http://www.perthnow.com.au/travel/virtual-tourism-takes-off/story-e6frg3tu-
(viewed on September 13, 2014) (viewed on September 23, 2019).
МасСаnnеll D. Тhе Тоurist: А Nеw Тhеоrу оf thе Lеisurе Сlаss, Univеrsitу оf Саlifоrniа Рrеss, Веrкеlеу, Unitеd
Stаtеs, 1999.
Ноsреrs G. J. Сitуmаrкеting in Реrsресtiеf (in Dutсh), IVIО, Lеlуstаd. Тhе Nеthеrlаnds. 2009.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.