ІНКОРПОРАЦІЯ ВІРТУАЛЬНИХ ПРАКТИК В СИСТЕМУ ВІРТУАЛЬНОГО ТУРИЗМУ

Автор(и)

  • Степан Дичковський

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2019.190499

Ключові слова:

туристичні послуги, віртуальні практики, віртуальний туризм, туристичний продукт, інформаційний простір.

Анотація

ew Roman;font-size:10pt;color:rgb(0,0,Мета статті висвітлити актуальні проблеми сучасного соціуму який являє собою поєднання глобальної
інформації та комунікації з потоковим сегментуванням споживачів, в тому числі сфери туристських послуг. Методи
дослідження. Для досягнення мети були використанні аналітичний, історичний, соціологічний, та метод теоритичного
узагальнення. Наукова новизна дослідження полягає співвідношення культурологічного аспекту віртуального туризму
з співвідношення між культурними та віртуальними видами туризму. Висновки. Враховуючи викладене можна
зробити висновок що сучасний соціум являє собою поєднання глобальної інформації та комунікації з потоковим
сегментуванням споживачів, в тому числі сфери туристських послуг. На диверсифікацію індивідів, їх проблем і
очікувань туризм відповідає зустрічною диверсифікацією -

Посилання

Божко Л. Д. Віртуальний туризм: нові віяння часу Культура України. 2015. Вип. 49. C. 151–160.

Вебер Л. Эффективный маркетинг в Интернете. Социальные сети, блоги, Twitter и другие инструменты

продвижения в Сети / пер. с англ. Е. Лалаян. Москва : Манн, Иванов и Фербер. 2014. 320 с.

Верес К. О. Інноваційні технології в екскурсійному супроводі // Туризм и рекреація. URL:

http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/17392/3/Innovative%20technology%20of%20excurtion%20accompanied.p

df (дата звернення : 01.09.2019).

Геокешинг. URL: http://www.geocaching.su/ (дата обращения : 23.08.2019).

Гессен С. И. Основы педагогики. Введение в прикладную философию / отв. ред. и сост. П. В. Алексеев.

Москва, 1995.448 с.

Дышловая Ю. Г. Виртуальная реальность как закономерная форма роста культуры. URL : jurnal.org › articles ›

filos9 (дата обращения : 23.08.2019).

Замятин Д. Н. Геокультурный брендинг территорий: концептуальные основы // Лабиринт : журнал социальногуманитарных исследований. 2013. № 5. С. 11–23.

Корсунцев И. Г. Философия виртуальной реальности // Виртуальная реальность : философские и

психологические аспекты. Москва, 1997. С. 37–55.

Латыпов И. А. О некоторых философских аспектах формирования субкультуры виртуального туризма: его

новая история или только «story»? // Современные проблемы науки и образования. 2014. № 2. URL:

ttp://tourlib.net/statti_tourism/latypov.htm (дата обращения : 23.08.2019).

Маяцкий М. Курорт Европа: эссе. Москва : ООО Ад Маргинем Пресс, 2009. 176 с.

Пелещишин А. М., Кравець Р. Б., Сєров Ю. О. Аналіз існуючих типів віртуальних спільнот у мережі інтернет

та побудова моделі віртуальної спільноти на основі веб-форуму // Вісник Національного університету «Львівська

політехніка». 2011. № 699 : Інформаційні системи та мережі. С. 212–221.

Пивоваров Д. В. Виртуальное, виртуал, виртуальная реальность // Социальная философия : cловарь. Москва :

Академический проект, 2006. С. 48.

Программа ЮНЕСКО «Информация для всех». URL : http://www.ifap.ru/ofdocs/unesco/program.htm (дата

обращения : 23.08.2019).

Рогач О. В. Анализ факторов формирования туристической привлекательности муниципальных образований

// Урбанистика. 2019. № 1. С. 102–110.

Славкина Т. Брендинг объектов культурного наследия и стратегическое планирование на примере

памятников культуры // Музейные технологии. 2014. № 1. С. 130–137.

Соболь Т. В. Проблема формирования социальной идентичности в условиях глобальных общественных

изменений // Философия и космология / Philosophy & Cosmology. 2012. Т. 11. С. 211–230.

Тоффлер Э. Третья волна. Москва : ACT, 1999. 784 с.

Урри Дж. Взгляд туриста и глобализация // Массовая культура: современные западные исследования.

Москва : Фонд научных исследований «Прагматика культуры». 2005. С. 136–150.

Цехмістрова Г. С. Зробити з себе особистість (до філософії туризму) // Наукові записки Київського

університету туризму, економіки і права. Серія: філософські науки. 2010. Вип. 8. С. 125–130.

Черняева Т. И. Потребительские ландшафты туризма // Модернизация и экономики выращивание

институтов : в 2 кн. Кн. 2 / отв. ред. Е. Г. Ясин. М. : ГУ ВШЭ, 2005. С. 356–363.

Черняева Т. И. Туризм как практика потребления // Современное общество: территория постмодерна / под

ред М. Э. Елютиной. Саратов : Научная книга, 2005.

Чулков О. Туризм как феномен визуальной культуры. URL: http://culturolog.ru/index2.php?option

=com_content&task=view&id=1559&pop=1&page=0&Itemid (дата обращения: 23.08.2019).

Шамликашвили В. А. Виртуальный туризм как новый вид туризма // Креативная экономика. 2014. № 10(94).

С. 128–138.

Anhоlt S. Рubliс diрlоmасу аnd рlасе brаnding: Whеrе’s thе linк? Рlасе Вrаnding, 2006. Vоl. 2, №. 4. Р. 271–275.

Ashwоrth G. Тhе instrumеnts оf рlасе brаnding: Ноw is it dоnе? Еurореаn Sраtiаl Rеsеаrсh аnd Роliсу. 2009. Vоl.

, №. I. Р. 9–22.

Banyai M. Dracula’s image in Tourism: Western Bloggers versus tour guides // European Journal of Tourism

Research. 2010. Vol. 3. Iss. 1. Р. 5.

Baudrillard J. Simulacra and Simulation. University of Michigan Press, 1994.

Buhalis D., Law R. Progress in Information Technology and Tourism Management : 20 Years on and 10 Years after

the Internet - the State of e-Tourism Research // Tourism Manage. 2008. №29(4). P.609–623.

Detraditionalization / еd. By P. Heelas, P. Morris. Cambridge: BasilBlackwell, 1996.

Flоrек, М., Insсh, А., Gnоth, J. Сitу Соunсil wеbsitеs аs а mеаns оf рlасе brаnd idеntitу соmmuniсаtiоn, Рlасе

Вrаnding. 2006. Vоl. 2, № 4. Р. 276–296.

Fоrbеs.соm (2009), Сitу blоgs, аvаilаblе аt. URL: httр://аutоs.fоrbеs.соm/bоw/b2с/саtеgоrу.jhtml?id=23 (viewed on

September 3, 2019).

Harris Interactive. URL : http://www.harrisinteractive.com (viewed on August 13, 2019).

Lуnсh К. Тhе Imаgе оf thе Сitу, Тhе МIТ Рrеss, Саmbridgе : Unitеd Stаtеs, 1960.

Oxford English Dictionary. URL: https://en.oxforddictionaries.com/definition/selfie (viewed on June 13, 2014).

Urry J. Consuming Places. London, 1995.

Urry J. Mobile Cultures. URL: http: //www.comp.lancs.ac.uk/sociology/soc030ju.html

Urry J. The Tourist Gaze: Leisure and Travel in Contemporary Societies. London, 1990. Р. 2.

UrrуJ. Тhе Тоurist Gаzе: Lеisurе аnd Тrаvеl in Соntеmроrаrу Sосiеtiеs, Sаgе. Lоndоn : Unitеd Кingdоm., 1990. с. 3.

Virtual Tourism Takes of. URL : http://www.perthnow.com.au/travel/virtual-tourism-takes-off/story-e6frg3tu-

(viewed on September 13, 2014) (viewed on September 23, 2019).

МасСаnnеll D. Тhе Тоurist: А Nеw Тhеоrу оf thе Lеisurе Сlаss, Univеrsitу оf Саlifоrniа Рrеss, Веrкеlеу, Unitеd

Stаtеs, 1999.

Ноsреrs G. J. Сitуmаrкеting in Реrsресtiеf (in Dutсh), IVIО, Lеlуstаd. Тhе Nеthеrlаnds. 2009.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-26

Номер

Розділ

Культурологія