ІНКОРПОРАЦІЯ ВІРТУАЛЬНИХ ПРАКТИК В СИСТЕМУ ВІРТУАЛЬНОГО ТУРИЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2019.190499Keywords:
туристичні послуги, віртуальні практики, віртуальний туризм, туристичний продукт, інформаційний простір.Abstract
ew Roman;font-size:10pt;color:rgb(0,0,Мета статті висвітлити актуальні проблеми сучасного соціуму який являє собою поєднання глобальноїінформації та комунікації з потоковим сегментуванням споживачів, в тому числі сфери туристських послуг. Методи
дослідження. Для досягнення мети були використанні аналітичний, історичний, соціологічний, та метод теоритичного
узагальнення. Наукова новизна дослідження полягає співвідношення культурологічного аспекту віртуального туризму
з співвідношення між культурними та віртуальними видами туризму. Висновки. Враховуючи викладене можна
зробити висновок що сучасний соціум являє собою поєднання глобальної інформації та комунікації з потоковим
сегментуванням споживачів, в тому числі сфери туристських послуг. На диверсифікацію індивідів, їх проблем і
очікувань туризм відповідає зустрічною диверсифікацією -
References
Божко Л. Д. Віртуальний туризм: нові віяння часу Культура України. 2015. Вип. 49. C. 151–160.
Вебер Л. Эффективный маркетинг в Интернете. Социальные сети, блоги, Twitter и другие инструменты
продвижения в Сети / пер. с англ. Е. Лалаян. Москва : Манн, Иванов и Фербер. 2014. 320 с.
Верес К. О. Інноваційні технології в екскурсійному супроводі // Туризм и рекреація. URL:
df (дата звернення : 01.09.2019).
Геокешинг. URL: http://www.geocaching.su/ (дата обращения : 23.08.2019).
Гессен С. И. Основы педагогики. Введение в прикладную философию / отв. ред. и сост. П. В. Алексеев.
Москва, 1995.448 с.
Дышловая Ю. Г. Виртуальная реальность как закономерная форма роста культуры. URL : jurnal.org › articles ›
filos9 (дата обращения : 23.08.2019).
Замятин Д. Н. Геокультурный брендинг территорий: концептуальные основы // Лабиринт : журнал социальногуманитарных исследований. 2013. № 5. С. 11–23.
Корсунцев И. Г. Философия виртуальной реальности // Виртуальная реальность : философские и
психологические аспекты. Москва, 1997. С. 37–55.
Латыпов И. А. О некоторых философских аспектах формирования субкультуры виртуального туризма: его
новая история или только «story»? // Современные проблемы науки и образования. 2014. № 2. URL:
ttp://tourlib.net/statti_tourism/latypov.htm (дата обращения : 23.08.2019).
Маяцкий М. Курорт Европа: эссе. Москва : ООО Ад Маргинем Пресс, 2009. 176 с.
Пелещишин А. М., Кравець Р. Б., Сєров Ю. О. Аналіз існуючих типів віртуальних спільнот у мережі інтернет
та побудова моделі віртуальної спільноти на основі веб-форуму // Вісник Національного університету «Львівська
політехніка». 2011. № 699 : Інформаційні системи та мережі. С. 212–221.
Пивоваров Д. В. Виртуальное, виртуал, виртуальная реальность // Социальная философия : cловарь. Москва :
Академический проект, 2006. С. 48.
Программа ЮНЕСКО «Информация для всех». URL : http://www.ifap.ru/ofdocs/unesco/program.htm (дата
обращения : 23.08.2019).
Рогач О. В. Анализ факторов формирования туристической привлекательности муниципальных образований
// Урбанистика. 2019. № 1. С. 102–110.
Славкина Т. Брендинг объектов культурного наследия и стратегическое планирование на примере
памятников культуры // Музейные технологии. 2014. № 1. С. 130–137.
Соболь Т. В. Проблема формирования социальной идентичности в условиях глобальных общественных
изменений // Философия и космология / Philosophy & Cosmology. 2012. Т. 11. С. 211–230.
Тоффлер Э. Третья волна. Москва : ACT, 1999. 784 с.
Урри Дж. Взгляд туриста и глобализация // Массовая культура: современные западные исследования.
Москва : Фонд научных исследований «Прагматика культуры». 2005. С. 136–150.
Цехмістрова Г. С. Зробити з себе особистість (до філософії туризму) // Наукові записки Київського
університету туризму, економіки і права. Серія: філософські науки. 2010. Вип. 8. С. 125–130.
Черняева Т. И. Потребительские ландшафты туризма // Модернизация и экономики выращивание
институтов : в 2 кн. Кн. 2 / отв. ред. Е. Г. Ясин. М. : ГУ ВШЭ, 2005. С. 356–363.
Черняева Т. И. Туризм как практика потребления // Современное общество: территория постмодерна / под
ред М. Э. Елютиной. Саратов : Научная книга, 2005.
Чулков О. Туризм как феномен визуальной культуры. URL: http://culturolog.ru/index2.php?option
=com_content&task=view&id=1559&pop=1&page=0&Itemid (дата обращения: 23.08.2019).
Шамликашвили В. А. Виртуальный туризм как новый вид туризма // Креативная экономика. 2014. № 10(94).
С. 128–138.
Anhоlt S. Рubliс diрlоmасу аnd рlасе brаnding: Whеrе’s thе linк? Рlасе Вrаnding, 2006. Vоl. 2, №. 4. Р. 271–275.
Ashwоrth G. Тhе instrumеnts оf рlасе brаnding: Ноw is it dоnе? Еurореаn Sраtiаl Rеsеаrсh аnd Роliсу. 2009. Vоl.
, №. I. Р. 9–22.
Banyai M. Dracula’s image in Tourism: Western Bloggers versus tour guides // European Journal of Tourism
Research. 2010. Vol. 3. Iss. 1. Р. 5.
Baudrillard J. Simulacra and Simulation. University of Michigan Press, 1994.
Buhalis D., Law R. Progress in Information Technology and Tourism Management : 20 Years on and 10 Years after
the Internet - the State of e-Tourism Research // Tourism Manage. 2008. №29(4). P.609–623.
Detraditionalization / еd. By P. Heelas, P. Morris. Cambridge: BasilBlackwell, 1996.
Flоrек, М., Insсh, А., Gnоth, J. Сitу Соunсil wеbsitеs аs а mеаns оf рlасе brаnd idеntitу соmmuniсаtiоn, Рlасе
Вrаnding. 2006. Vоl. 2, № 4. Р. 276–296.
Fоrbеs.соm (2009), Сitу blоgs, аvаilаblе аt. URL: httр://аutоs.fоrbеs.соm/bоw/b2с/саtеgоrу.jhtml?id=23 (viewed on
September 3, 2019).
Harris Interactive. URL : http://www.harrisinteractive.com (viewed on August 13, 2019).
Lуnсh К. Тhе Imаgе оf thе Сitу, Тhе МIТ Рrеss, Саmbridgе : Unitеd Stаtеs, 1960.
Oxford English Dictionary. URL: https://en.oxforddictionaries.com/definition/selfie (viewed on June 13, 2014).
Urry J. Consuming Places. London, 1995.
Urry J. Mobile Cultures. URL: http: //www.comp.lancs.ac.uk/sociology/soc030ju.html
Urry J. The Tourist Gaze: Leisure and Travel in Contemporary Societies. London, 1990. Р. 2.
UrrуJ. Тhе Тоurist Gаzе: Lеisurе аnd Тrаvеl in Соntеmроrаrу Sосiеtiеs, Sаgе. Lоndоn : Unitеd Кingdоm., 1990. с. 3.
Virtual Tourism Takes of. URL : http://www.perthnow.com.au/travel/virtual-tourism-takes-off/story-e6frg3tu-
(viewed on September 13, 2014) (viewed on September 23, 2019).
МасСаnnеll D. Тhе Тоurist: А Nеw Тhеоrу оf thе Lеisurе Сlаss, Univеrsitу оf Саlifоrniа Рrеss, Веrкеlеу, Unitеd
Stаtеs, 1999.
Ноsреrs G. J. Сitуmаrкеting in Реrsресtiеf (in Dutсh), IVIО, Lеlуstаd. Тhе Nеthеrlаnds. 2009.
Downloads
Published
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).