ПРОБЛЕМИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ РЕЖИСЕРІВ ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ В УМОВАХ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2019.190626Ключові слова:
заочна освіта, режисер драматичного театру, індивідуальний підхід, особистісно орієнтована освіта, самоосвіта.Анотація
Мета роботи – дослідити проблемні аспекти процесу індивідуалізації навчальної роботи студентів іособливості її реалізації в системі особистісної професійної підготовки режисерів драматичного театру у вищих
навчальних закладах у формі заочного навчання. Основу методології дослідження складає системний та
аналітичний підходи, що дозволяє визначити особливості організації індивідуалізованої підготовки режисерів
драматичного театру у формі заочного навчання як складової цілісного освітнього процесу. Наукова новизна
роботи полягає у систематизації та узагальнені даного досвіду у контексті театральної педагогіки. Висновки. У
підсумку зазначається, що індивідуальний підхід в системі особистісної підготовки режисерів драматичного
театру на заочному відділення має свою специфіку. Практичний досвід роботи надає студенту заочного
навчання значні переваги в засвоєнні навчальної інформації, дозволяючи отримані у ВНЗ знання безпосередньо
пов’язувати з потребами професійної діяльності у театральному колективі. До того ж студент-практик більш
вибірковий у своєму ставленні до навчальної інформації. Позитивну мотивацію в нього викликають ті знання,
цінність яких він вбачає у практиці. Таким чином, важливою умовою підвищення професійної підготовки
студентів заочної форми навчання є розуміння і врахування викладачем переваг заочної освіти, зокрема
забезпечення максимального зв’язку з практикою професійної діяльності здобувачів освіти. Цей зв’язок можна
забезпечити шляхом індивідуалізації освіти студентів заочної форми навчання, необхідною і вагомою
складовою якої є керована індивідуалізована самоосвіта.
Посилання
Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 р. № 1556-VII. Відомості Верховної Ради України. 2014. №
-38. Ст. 2004
Гриневич Л. Привабити студентів та зупинити їх відтік можна лише якістю вищої освіти, яка зростає.
Міністерство освіти і науки України [Офіційний сайт]. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/ liliya-grinevich-privabitistudentiv-
ta-zupiniti-yih-vidtik-mozhna-lishe yakistyu-vishoyi-osviti-yaka-zrostaye (дата звернення : 21.06.2019)
Диба О.П., Тадля О.М. Компетентнісно-орієнтовані завдання в системі вищої освіти у сфері культури і
мистецтв. Актуальні питання культурології: альманах наукового товариства «Афіна» кафедри культурології та
музеєзнавства. 2018. Вип. 18. С. 46–52.
Змеев С.И. Технология обучения взрослых. Москва : Академия, 2002. 128 с.
Петрова І. В. Професійна підготовка івент-менеджерів у контексті дуальної форми здобуття освіти. Вісник
Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Менеджмент соціокультурної діяльності. 2019.
№1. С. 82-104. DOI: https://doi.org/10.31866/2616-7573.1.2019.170657
Поцулко О.А. Дистанційна освіта в Україні. Наукова скарбниця освіти Донеччини: наук.-метод. журн. 2009.
№ 1. С. 24–28.
Сергєєв С.М., Рощупкін А.О. Урахування індивідуальних особливостей студентів у навчанні та вихованні.
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. 2015. № 12(14). С. 182–194. URL:
http://ap.uu.edu.ua/article/14 (дата звернення 18.06.2019)
Снеговая С.Н., Македонская Л.А. Тенденции развития дистанционного образования в Украине. Вісник
Бердянського університету менеджменту і бізнесу. 2011. №1(13). С. 84–87.
Степаненко С. Про трансформацію системи заочної освіти в умовах інтеграції в європейський освітній
простір. Вища школа. 2007. № 2. С. 31–37.
Стрельніков В.Ю., Брітченко І. Г. Сучасні технології навчання у вищій школі: модульний посібник для
слухачів авторських курсів підвищення кваліфікації викладачів Міжгалузевого інституту підвищення кваліфікації та
перепідготовки спеціалістів (МІПК) ПУЕТ. Полтава : Полтавський університет економіки і торгівлі. 2013. 309 с.
Шуневич Б. Дистанційна освіта: теорії індустріалізації викладання. Педагогіка і психологія професійної
освіти. 2002. № 5. С. 45–50.
Яценко Г. Комунікативна сутність дистанційного навчання: постановка проблеми. Вища освіта України.
№ 3. С. 70–74.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.