ПРОБЛЕМИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ РЕЖИСЕРІВ ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ В УМОВАХ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2019.190626Keywords:
заочна освіта, режисер драматичного театру, індивідуальний підхід, особистісно орієнтована освіта, самоосвіта.Abstract
Мета роботи – дослідити проблемні аспекти процесу індивідуалізації навчальної роботи студентів іособливості її реалізації в системі особистісної професійної підготовки режисерів драматичного театру у вищих
навчальних закладах у формі заочного навчання. Основу методології дослідження складає системний та
аналітичний підходи, що дозволяє визначити особливості організації індивідуалізованої підготовки режисерів
драматичного театру у формі заочного навчання як складової цілісного освітнього процесу. Наукова новизна
роботи полягає у систематизації та узагальнені даного досвіду у контексті театральної педагогіки. Висновки. У
підсумку зазначається, що індивідуальний підхід в системі особистісної підготовки режисерів драматичного
театру на заочному відділення має свою специфіку. Практичний досвід роботи надає студенту заочного
навчання значні переваги в засвоєнні навчальної інформації, дозволяючи отримані у ВНЗ знання безпосередньо
пов’язувати з потребами професійної діяльності у театральному колективі. До того ж студент-практик більш
вибірковий у своєму ставленні до навчальної інформації. Позитивну мотивацію в нього викликають ті знання,
цінність яких він вбачає у практиці. Таким чином, важливою умовою підвищення професійної підготовки
студентів заочної форми навчання є розуміння і врахування викладачем переваг заочної освіти, зокрема
забезпечення максимального зв’язку з практикою професійної діяльності здобувачів освіти. Цей зв’язок можна
забезпечити шляхом індивідуалізації освіти студентів заочної форми навчання, необхідною і вагомою
складовою якої є керована індивідуалізована самоосвіта.
References
Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 р. № 1556-VII. Відомості Верховної Ради України. 2014. №
-38. Ст. 2004
Гриневич Л. Привабити студентів та зупинити їх відтік можна лише якістю вищої освіти, яка зростає.
Міністерство освіти і науки України [Офіційний сайт]. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/ liliya-grinevich-privabitistudentiv-
ta-zupiniti-yih-vidtik-mozhna-lishe yakistyu-vishoyi-osviti-yaka-zrostaye (дата звернення : 21.06.2019)
Диба О.П., Тадля О.М. Компетентнісно-орієнтовані завдання в системі вищої освіти у сфері культури і
мистецтв. Актуальні питання культурології: альманах наукового товариства «Афіна» кафедри культурології та
музеєзнавства. 2018. Вип. 18. С. 46–52.
Змеев С.И. Технология обучения взрослых. Москва : Академия, 2002. 128 с.
Петрова І. В. Професійна підготовка івент-менеджерів у контексті дуальної форми здобуття освіти. Вісник
Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Менеджмент соціокультурної діяльності. 2019.
№1. С. 82-104. DOI: https://doi.org/10.31866/2616-7573.1.2019.170657
Поцулко О.А. Дистанційна освіта в Україні. Наукова скарбниця освіти Донеччини: наук.-метод. журн. 2009.
№ 1. С. 24–28.
Сергєєв С.М., Рощупкін А.О. Урахування індивідуальних особливостей студентів у навчанні та вихованні.
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. 2015. № 12(14). С. 182–194. URL:
http://ap.uu.edu.ua/article/14 (дата звернення 18.06.2019)
Снеговая С.Н., Македонская Л.А. Тенденции развития дистанционного образования в Украине. Вісник
Бердянського університету менеджменту і бізнесу. 2011. №1(13). С. 84–87.
Степаненко С. Про трансформацію системи заочної освіти в умовах інтеграції в європейський освітній
простір. Вища школа. 2007. № 2. С. 31–37.
Стрельніков В.Ю., Брітченко І. Г. Сучасні технології навчання у вищій школі: модульний посібник для
слухачів авторських курсів підвищення кваліфікації викладачів Міжгалузевого інституту підвищення кваліфікації та
перепідготовки спеціалістів (МІПК) ПУЕТ. Полтава : Полтавський університет економіки і торгівлі. 2013. 309 с.
Шуневич Б. Дистанційна освіта: теорії індустріалізації викладання. Педагогіка і психологія професійної
освіти. 2002. № 5. С. 45–50.
Яценко Г. Комунікативна сутність дистанційного навчання: постановка проблеми. Вища освіта України.
№ 3. С. 70–74.
Downloads
Published
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).