ОРАТОРСЬКЕ МИСТЕЦТВО ТА ЙОГО РОЛЬ В ІВЕНТ-СФЕРІ

Автор(и)

  • Ievgeniia Korolenko
  • Iryna Shvets

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2020.222416

Ключові слова:

ораторське мистецтво, event-менеджмент, індустрія дозвілля, професійна діяльність, мистецтво

Анотація

Мета дослідження полягає у аналізі особливостей становлення ораторського мистецтва та дослідженні аспектів його застосування у сфері дозвілля та мистецтва. Внаслідок трансформаційних процесів, які спостерігаються в сучасній культурі, ораторське мистецтво постає невід’ємним компонентом професійної діяльності в івент-сфері. Методологія дослідження передбачає використання аналітичного методу задля виокремлення особливостей ораторського мистецтва. Метод синтезу застосовано для виділення базових чинників, які мають враховуватись в процесі опанування ораторським мистецтвом. Наукова новизна полягає у тому, що вперше розкрито аспекти застосування ораторського мистецтва в сфері event-менеджменту, індустрії дозвілля та культури. Ораторське мистецтво виступає важливою частиною презентації культурних продуктів та мистецьких творів, адже існує нерозривний зв'язок у сприйнятті якості об’єкта та суб’єкта, який його продукує та відтворює. Висновки. Ораторське мистецтво займає важливе місце у сучасній культурі. Історично склалось, що воно є невід’ємною частиною діяльності юристів, політиків, держслужбовців, викладачів. З розвитком соціокультурної сфери актуалізується потреба у вихованні такого комплексу вмінь у робітників в event-менеджменті та індустрії дозвілля. Зростання ролі та значення медіа-простору викликає необхідність у формуванні кадрів, які будуть сприяти просуванню культурних та мистецьких продуктів, що не в останню чергу досягається за допомогою красномовства. Комплекс засобів, які мають враховуватися при вихованні навичок ораторського мистецтва охоплюють мовні, технічні, психологічні, педагогічні та логічні чинники

Посилання

Ghoncharova, O. M. (2010). Oratory: features of formation. Kulʹtura Ukrayiny. Kharkiv: KhDAK, 31, 40–50 [in Ukrainian].

Dzheparoskiy, I. (2006). The first architect of the sublime: Pseudo-Longinus. Filologicheskie zametki. Perm, 1, 1-8 [in Russian].

Yermakov, S.G., Makarenko, Yu.A., Sokolov, N.Ye. (2017). Event management: review and systematization of approaches to the organization of events. Upravlencheskoe konsultirovanie, 9 (105), 140-148 [in Russian].

Kacavecj, R.S. (2009). Oratory as a component of professional qualities of a lawyer. Visnyk Akademiji advokatury Ukrajiny, 1(14), 137-141 [in Ukrainian].

Oratory I. M. Plotnycjka (Ed). (2011). Kyjiv: NADU [in Ukrainian].

Osypova (Ed). (2006). Kharkiv: Odissej [in Ukrainian].

Psevdo-Longin, (1966). On the sublime. Moskva-Leningrad: Nauka [in Russian].

Shuljar, O. D. (2017). Methodical advice on the organization of independent work of students on voice production (To help vocalists - beginners) specialties "Music pedagogy and education", "Academic and pop singing", "Conducting" [in Ukrainian].

Eastman, C. (2016). Oratory and Platform Culture in Britain and North America, 1740–1900. Oxford Handbooks Online. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-30

Номер

Розділ

Менеджмент соціокультурної діяльності