ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХОДІВ ДЛЯ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВА В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2020.222420Ключові слова:
культура, мистецтво, популяризація, популяризація культури, заходи, організація заходівАнотація
Мета роботи. Стаття присвячена з’ясуванню особливостей організації заходів для популяризації культури і мистецтва в Україні. Методологія дослідження базується на застосуванні низки загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, зокрема аналізу, синтезу, узагальнення, індукції, дедукції, системного аналізу, класифікації, компаративного методу. Наукова новизна роботи полягає в удосконаленні існуючих та розробленні нових заходів для вирішення головних проблем занепаду культури в Україні. Висновки. Для подолання існуючих проблем та мінімізації ризиків занепаду української культури та мистецтва пропонуємо здійснити наступні заходи: сприяти розвитку івент-менеджменту у різних сферах державного розвитку, зокрема у сфері культури та мистецтва; розробити портфель івент-заходів для популяризації культури та мистецтва як всередині країни, так і на міжнародній арені; сформувати експертні бази та розробити стандарти механізмів експертного моніторингу; розробити та впровадити механізми залучення приватного сектору як інструмент розвитку інвестиційної діяльності у сфері культури та мистецтва; створити платформу взаємодії суб’єктів культури та мистецтва з інвесторами та спонсорами для посилення їх взаємної співпраці; сприяти реалізації децентралізаційної політики культурного, креативного та аудіовізуального секторів; підтримувати мистецькі, аналітичні та інформаційні програми розвитку у культурному, креативному та аудіовізуальному секторах, зокрема у середовищі початківців та ін.Посилання
Batychko, H.I. (2017). Mystetski zakhody yak chynnyk kulturotvorennia: rehionalnyi aspekt. Visnyk Mariupolskoho derzhavnoho universytetu, 13, 22-28 [In Ukrainain].
Kordzaia, N.R. (2018). Virusnyi marketynh yak metod elektronnoi komertsii. Ekonomika i suspilstvo,15, 338-343 [In Ukrainain].
Makhnusha, S., & Oliinyk, O. (2011). Rebrendynh yak zasib tryvaloho isnuvannia kompanii na rynku. Marketynh i menedzhment innovatsii, 3 (2), 143-150 [In Ukrainain].
Pavliuk, S.P. (2012). Populiaryzatsiia ukrainskoi kultury yak holovnyi oriientyr humanitarnykh nauk. Visnyk Natsionalnoi akademii nauk Ukrainy, 5, 59-61 [In Ukrainain].
Sviatnenko, V. (2014). Marketynhovi tekhnolohii yak zasib efektyvnoho rozvytku vitchyznianykh pidpryiemstv. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, 8 (161), 44-49 [In Ukrainain].
Ukrainskyi kulturnyi fond. Ofitsiinyi sait, [online] Available at: https://ucf.in.ua [Accessed 11 August 2020].
Filina, T. V. (2019). Marketynhova skladova populiaryzatsii kulturnoho produktu. Pytannia kulturolohii, 35, 77-86 [In Ukrainain].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.