ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХОДІВ ДЛЯ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВА В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Lesya Chervinsʹka

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2020.222420

Ключові слова:

культура, мистецтво, популяризація, популяризація культури, заходи, організація заходів

Анотація

Мета роботи. Стаття присвячена з’ясуванню особливостей організації заходів для популяризації культури і мистецтва в Україні. Методологія дослідження базується на застосуванні низки загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, зокрема аналізу, синтезу, узагальнення, індукції, дедукції, системного аналізу, класифікації, компаративного методу. Наукова новизна роботи полягає в удосконаленні існуючих та розробленні нових заходів для вирішення головних проблем занепаду культури в Україні. Висновки. Для подолання існуючих проблем та мінімізації ризиків занепаду української культури та мистецтва пропонуємо здійснити наступні заходи: сприяти розвитку івент-менеджменту у різних сферах державного розвитку, зокрема у сфері культури та мистецтва; розробити портфель івент-заходів для популяризації культури та мистецтва як всередині країни, так і на міжнародній арені; сформувати експертні бази та розробити стандарти механізмів експертного моніторингу; розробити та впровадити механізми залучення приватного сектору як інструмент розвитку інвестиційної діяльності у сфері культури та мистецтва; створити платформу взаємодії суб’єктів культури та мистецтва з інвесторами та спонсорами для посилення їх взаємної співпраці; сприяти реалізації децентралізаційної політики культурного, креативного та аудіовізуального секторів; підтримувати мистецькі, аналітичні та інформаційні програми розвитку у культурному, креативному та аудіовізуальному секторах, зокрема у середовищі початківців та ін.

Посилання

Batychko, H.I. (2017). Mystetski zakhody yak chynnyk kulturotvorennia: rehionalnyi aspekt. Visnyk Mariupolskoho derzhavnoho universytetu, 13, 22-28 [In Ukrainain].

Kordzaia, N.R. (2018). Virusnyi marketynh yak metod elektronnoi komertsii. Ekonomika i suspilstvo,15, 338-343 [In Ukrainain].

Makhnusha, S., & Oliinyk, O. (2011). Rebrendynh yak zasib tryvaloho isnuvannia kompanii na rynku. Marketynh i menedzhment innovatsii, 3 (2), 143-150 [In Ukrainain].

Pavliuk, S.P. (2012). Populiaryzatsiia ukrainskoi kultury yak holovnyi oriientyr humanitarnykh nauk. Visnyk Natsionalnoi akademii nauk Ukrainy, 5, 59-61 [In Ukrainain].

Sviatnenko, V. (2014). Marketynhovi tekhnolohii yak zasib efektyvnoho rozvytku vitchyznianykh pidpryiemstv. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, 8 (161), 44-49 [In Ukrainain].

Ukrainskyi kulturnyi fond. Ofitsiinyi sait, [online] Available at: https://ucf.in.ua [Accessed 11 August 2020].

Filina, T. V. (2019). Marketynhova skladova populiaryzatsii kulturnoho produktu. Pytannia kulturolohii, 35, 77-86 [In Ukrainain].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-30

Номер

Розділ

Менеджмент соціокультурної діяльності