ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДИЗАЙНУ ТА СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Антоніна Дьогрик

Анотація

Мета роботи – проаналізувати динамічність розвитку соціального дизайну в Україні, охарактеризувати його теперішній стан та обставини, що стали передумовами його прогресу. Методологія дослідження полягає у проведені функціонально-планового аналізу із застосуванням методу інформаційного підходу до пошуку та аналі- зу наукових, графічних та історичних матеріалів, напрямів розвитку соціальних проектів в Україні, а також подій, що їх супроводжували, виявлення найхарактерніших для них інформаційних аспектів, синтезу загальної картини подій та результатів, до яких вони призвели. Наукова новизна полягає у розкритті графічних методів та дизайн- концепцій, що застосовуються у зібраних і поданих для розгляду в статті аналогів сучасних українських форумів та виставок, присвячених екологічним та соціальним проблемам, які здобули міжнародного визнання. Висновки. Соціальна реклама – це новий, але дедалі набираючий популярності спосіб забезпечити самоорганізацію суспільс- тва, підкреслити особисту індивідуальність кожного громадянина. Популяризація ідеї соціальної моди та прикла- дів застосування соціального дизайну в Україні в теперішній час потребує розвитку екологічної самосвідомості громадян, залучення підростаючого покоління до вирішення найважливіших екологічних та соціальних проблем шляхом їхньої участі в культурно-масових організаціях, природоохоронних, просвітницьких та інших заходах.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-07