ПРОВІДНІ МЕТОДИКИ ПРОФЕСІЙНОГО АКТОРСЬКОГО ТРЕНІНГУ: ЕМОЦІЙНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Ірина Іващенко
  • Вікторія Стрельчук

Анотація

Метою статті є дослідження емоційного аспекту сучасних провідних методик професійного акторського тренінгу. Методологія дослідження базується на принципах об’єктивності, історизму, багатофакторності, системності, комплексності, розвитку та плюралізму, а для досягнення мети – використані методи наукового пізнання: проблемно-хронологічний, конкретно-історичний, статистичний, описовий, логіко-аналітичний. Наукова новизна. Здійснено мистецтвознавче дослідження процесу формування та розвитку системи акторської підготовки в історичній ретроспективі та на сучасному етапі; розглянуто структуру та зміст навчальних курсів підготовки акторів у провідних світових вищих мистецьких навчальних закладах; проаналізовано способи доступу актора до емоцій через використання різноманітних практик; доведено доцільність та важливість запровадження у навчальний процес методик, які сприяють формуванню у студентів навичок виражати емоції, не травмуючи їх психіку. Висновки. Внаслідок проведеного дослідження емоційного аспекту провідних сучасних акторських методик і тренінгів, виявлено доцільність впровадження в систему підготовки актора у вищих мистецьких навчальних закладах альтернативних методик, які сприяють формуванню навичок контролювати власні емоції, що є важливою частиною акторської майстерності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-07

Номер

Розділ

Мистецтвознавство