Форми репрезентації національних опер у віртуальному середовищі в умовах воєнного стану (на прикладі діяльності оперних театрів Києва, Львова та Одеси у 2022 році)

Автор(и)

  • Тетяна Рева

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2023.286801

Анотація

Метою роботи є порівняння форм репрезентації оперних театрів у віртуальному середовищі в умовах воєнного стану на прикладі національних опер Києва, Одеси та Львова у 2022 році. Методологія роботи ґрунтується на міждисциплінарному підході, що включає знання з культурології, медіа менеджменту та менеджменту соціокультурної діяльності. Основним методом статті є порівняльний, оскільки ми здійснюємо спробу показати форму репрезентації у віртуальному середовищі оперних театрів з однаковим статусом - національний, академічний театр, який не був у евакуації. Наукова новизна роботи полягає у порівняльному аналізі форм репрезентації оперних театрів у віртуальному середовищі в умовах воєнного стану на прикладах національних оперних театрів Києва, Одеси та Львова у 2022 році. Висновки. На основі контенту, висвітленого на офіційних сайтах досліджуваних театрів та у засобах масової інформації, можна виокремити кілька показників роботи театрів, які можуть бути маркерами їхньої віртуальної активності в умовах воєнного часу, а саме згадки в іноземних у засобах масової інформації, онлайн-події, культурний продукт театру на міжнародних стрімінгових платформах, віртуальні екскурсії, періодичні видання та відео-проєкти.

Ключові слова: культурний продукт, віртуальне середовище, оперний театр, відеопроєкт, стримінг-платформа.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-01

Номер

Розділ

Менеджмент соціокультурної діяльності