Художньо-образні аспекти дизайну інформаційних повідомлень антиковідного спрямування

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2021.249242

Анотація

Мета роботи полягає у визначені ефективних художньо-образних підходів в системі проектування інформаційних повідомлень, направлених на підвищення соціальної відповідальності населення на період епідеміологічної ситуації, пов’язаною з розповсюдженням інфекції Covid-19. Методологія дослідження ґрунтується на загальних принципах наукового пізнання, що відповідають мистецтвознавчому дискурсу: системно-аналітичному, компаративному і формальному методах, а також на художньо-композиційному аналізі, синтезі та узагальнені. Наукова новизна. Проведено комплексний аналіз інформаційних повідомлень антиковідної тематики. Виявлено формотворчі особливості та найбільш уживані візуальні образи, що сприяють формуванню адекватної поведінки, активізуючи увагу населення на убезпечені від впливу короновірусної загрози. Висновки. Визначено, що створені за допомогою візуальних метафор, асоціацій і співставлення інформаційні повідомлення антиковідного спрямування є найбільш виразними й ефективними в контексті впливу на цільову аудиторію.

Ключові слова: інформаційні повідомлення, графічний дизайн, візуальний образ, соціальна реклама, короновірусна загроза.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-27

Номер

Розділ

Дизайн