Графічний дизайн як засіб передачі рекламної ідеї у поліграфії
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2021.249246Анотація
Мета роботи: обґрунтування використання візуальних зображень у вигляді графічних моделей в поліграфічній рекламі, розгляд базових категорій графічного дизайну в рекламі, узагальнення теоретичних підходів для розуміння сутності та змісту візуального оформлення рекламного продукту. Методологія дослідження полягає в застосуванні загальних і спеціальних методів пізнання. Зокрема, для проведення дослідження застосовано порівняльний аналіз, синтез, узагальнення, термінологічний, хронологічний та інші методи, серед яких особливе місце посідає оглядово-аналітичний моніторинг публікацій. Наукова новизна полягає в обґрунтуванні впровадження візуального образу тексту в макет рекламного проекту як необхідного доповнення до традиційного використання графічних засобів з урахуванням особливостей рекламного комунікативного процесу. Це надало можливість узагальнити та конкретизувати специфіку розвитку рекламної ідеї у поліграфії за допомогою графічного дизайну. Висновки. За підсумками проведеного дослідження можемо констатувати, що підґрунтям графічного дизайну в рекламі є застосування на практиці міждисциплінарних знань, навичок і специфіки образної виразності. Крім того, було виявлено, що у креативній рекламній концепції, при розгляді функції дизайну, як засобу передачі рекламної інформації у поліграфії, використання засобів візуалізації вербальної та невербальної інформації є дуже важливою складовою. Виявлено похідні, що складують основу розкриття креативної рекламної ідеї за допомогою дизайнерських засобів.
Ключові слова: графічний дизайн, візуальна комунікація, моделювання, реклама, поліграфія, інформація, візуальні, зображення, оформлення, ідея, дослідження, інформація, техніка, засіб, передача, проектування, середовище, синтетичність, ландшафт, стиль, направлення, трансформація.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.