Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі instagram

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2021.249257

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати методи, прийоми, стратегії брендингу та іміджування, що практикуються львівськими кав’ярнями в соціальній мережі Instagram в контексті SSM діяльності; визначити специфіку іміджевих інструментів в умовах комунікативної взаємодії з цільовою аудиторією; виявити критерії успішного позиціювання в соціальній мережі Instagram для закладів харчування. Методологія дослідження. Для виконання дослідження використано аналітичний метод, методи опису, зіставлення та узагальнення Наукова новизна. Досліджено іміджеві характеристики популярних закладів харчування; визначено критерії іміджевого позиціювання львівських кав’ярень; проаналізовано особливості іміджевих та комунікаційних інструментів, які активно практикуються для взаємодії з цільовою аудиторією. Висновки. Імідж та бренд сьогодні стали важливими критеріями довіри до компаній, що надають їм можливість бути на крок попереду від конкурентів. Ключова мета іміджу полягає в отриманні позитивного ставлення споживачів до компанії/бренду. Важливими критеріями успішного позиціювання в соціальній мережі Instagram для закладів харчування є: візуальне оформлення, емоційні характеристики, вдало підібраний контекст інформаційного наповнення. У іміджевій діяльності досліджуваних кав’ярень Львова, в мережі Instagram: практикують техніки створення яскравого образу (неймінг, брендінг); техніки формування позитивного ставлення; техніки підвищення іміджу та підсилення впливовості образу.

Ключові слова: імідж, бренд, іміджування, фірмовий стиль, позиціювання, соціальна мережа, цільова аудиторія, комунікація, комунікативні процеси.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-27

Номер

Розділ

Менеджмент соціокультурної діяльності