ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МИТЦІВ

Автор(и)

  • Elena Kosinova

DOI:

https://doi.org/10.32461/149829

Ключові слова:

гуманізація освіти, естетична спрямованість, інформаційне суспільство, творча діяльність, культурна спадщина, естетичний смак, естетичне життя

Анотація

Мета роботи, Дослідження проведено з метою розкриття сутності процесу формування естетичної складової професійної підготовки митців, Методологія дослідження полягає у вивченні інноваційного підходу до формування професіоналізму студента-митця, а саме використання компетентнішого підходу, Зазначений методологічний підхід дає змогу розкрити та проаналізувати вітчизняний досвід із формування ідеалу мистецької освіти, Наукова новизна полягає у визначенні сучасних педагогічних тенденцій відповідно до нових соціальних умов, що склалися в нашій країні, Це видовищно-розважальні мистецькі заходи, що набувають більш інноваційного характеру, Створюються дозвіллєві заклади з новою організаційною й фінансовою структурою, А отже, видозмінюються зміст, форми, методи роботи й, звичайно, формуються якісно нові підходи до особистості майбутнього спеціаліста щодо відпочинку й розваг, Висновки, У результаті дослідження встановлено, що для створення ідеалу мистецької освіти потрібне змістовне наповнення, Зазначений процес проводиться з метою формування світоглядних установок особистості, Навчання у вищому закладі освіти - це момент, коли молода людина здійснює вибір сенсу життя відповідно до моральних та естетичних ідеалів, У навчально-виховній сфері складання програм, алгоритмів, планів мають місце специфічні особливості, оскільки жорстка регламентація, управлінський підхід суперечать індивідуальному характеру навчально-виховної діяльності, спрямованої на розкриття унікальності, неповторності кожного студента, і тому вони повинні містити елементи творчості, І саме духовна складова особистості як пріоритетна в сучасних умовах нової освітньої реформи висуває першочерговим завданням гуманізацію освіти, Виникає завдання організації нової якості стратегії розвитку освіти в процесі підготовки студента-митця, повертаючи її до людини, допомагаючи їй знайти саму себе,


Біографія автора

Elena Kosinova

кандидат педагогічних наук, заслужена артистка України, доцент кафедри сценічного та аудіовізуального мистецтва Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв


Посилання

Абашкіна Н.В. Нові концепції навчання і виховання у сучасній німецькій педагогіці / Н.В. Абашкіна. - К.: Інститут системних досліджень освіти, 1995. - 32 с.

Библер В.С. Школа диалога культур / В.С. Библер // Искусство в школе. - М., 1992. - №2. - С.48-50

Відродження і розвиток культури України: проблеми історії, теорії і практики // Тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції. - К.: Друкар. - 1993. - 170 с.

Гончаренко С. Не руйнувати, а реформувати / С.Гончаренко // Товариш. - 1997. - №25. - С. 3.

Маслов В.С. Теорія та практика культурологічного виховання / В.С. Маслов. - К.: КВГІ, 1995. - С. 11-76.

Педагогічні технології: Навчальний посібник для вузів / О.Падалка, А.Нісімчук,

І.Смолюк та ін.; Укр. пед. ун-т ім. М.Драгоманова. - К.: Українська енциклопедія, 1995. - 254 с.

Abashkina, N.V. (1995). New concepts of teaching and upbringing in modern German pedagogy. K.: Instytut systemnykh doslidzhen osvity [in Ukrainian].

Bibler, V.S. (1992). School of Cultural Dialogue, 2, 48-50 [in Russian].

Revival and development of Ukrainian culture: problems of history, theory and practice (1993). Abstracts of the All-Ukrainian Scientific Conference. K.: Drukar [in Ukrainian].

Honcharenko, S. (1997). Do not destroy, but reform, 2566 3 [in Ukrainian].

Maslov, V.S. (2011). Theory and practice of culturological education. K.: KVHI, 11-76 [in Ukrainian].

Pedagogical technologies (2012) K.: Ukr. ped. un-t im. M.Drahomanova, [in Ukrainian].

##submission.downloads##