ТИТРИ ТА АНІМОВАНА ГРАФІКА В КІНО ТА НА ТЕЛЕБАЧЕННІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/149831Ключові слова:
титри, анімована графіка, моушен-дизайн, відеодизайн, теледизайнАнотація
Мета роботи. Здійснити аналіз функцій титрів та анімованої графіки в кіно та на телебаченні, виявити особливості їх застосування в різних аудіовізуальних творах та визначити способи її реалізації. Методологія дослідження передбачає застосування візуального аналізу кіно-, телепродукції, що дозволить перейти до розуміння основних функцій титрів та анімованої графіки в сучасних аудіовізуальних творах. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що в ньому сформульовані основні принципи застосування титрів та анімованої графіки в різноманітних аудіовізуальних творах і показано їхній вплив на образне вирішення кіно- та телепродукції. Висновки. Титри в кіно, окрім суто інформаційної функції, поступово стали привносити емоційні і смислові асоціації в візуальний ряд кінофільмів, граючи роль своєрідної графічної увертюри. Синтезом титрів і анімації стала анімована графіка. Сьогодні на телебаченні як сам телеканал, так і телепрограми повинні мати свій індивідуальний візуальний стиль, який створюється за допомогою моушен-дизайну і допомагає глядачеві легко ідентифікувати телепрограму. Анімована графіка також набула величезного поширення в інфографіці та в презентаціях. Таким чином, аналіз застосування титрів і графіки в кіно та на ТБ дозволив автору статті сформулювати систему понять про використання анімованої графіки в фільмах та телепрограмах, що має суттєве значення для практики створення різноманітної аудіовізуальної продукції.
Посилання
Изволов Н. А. Феномен кино. Москва: Материк, 2005. 164 c.
Куренков. А. Моушн-дизайн в Adobe After Effects. URL: https://www.youtube.com/ watch?v=VTj9WwwgMos
Клиффорд, Д. Иконы графического дизайна. Москва, 2015. 240 с.
Интернет-памятник фильму «Приключения Шерлока Холмса и доктора Ватсона». История. Съемка. URL: http://www.221b.ru/history4.htm
Телевізійна комп’ютерна графіка й оформлення студії. Київ: К.І.С, 1998. 152 с.
Титры в кино. URL: http://titres.designcabaret.com
A Brief History of Title Design. URL: https://vimeo.com/20759580
Frantz, M. Changing Over Time: The Future of Motion Graphics. URL: https://benjaminhall writing. wordpress.com/2014/10/28/changing-over-time-the-future-of-motion-graphics/
Krasner J. Motion Graphic Design: Applied History and Aesthetics. Focal Press, 2008. 540 c.
Manovich L. Software Takes Command. New York: Bloomsbury Academic, 2013. 358 c.
The Art of the Titles. URL: http://www.artofthetitle.com
Izvolov, N. (2005). The phenomenon of cinema. Moscow: Materik [in Russian].
Kurenkov, A. Motion Design in Adobe AfterEffects. Retrieved from https://www.youtube.com/ watch?v=VTj9WwwgMos. [in Russian].
Clifford, J. (2015). Graphic Icons. Moscow. [in Russian].
Internet-monument to the film «The Adventures of Sherlock Holmes and Dr. Watson» History. Shooting. Retrieved from. http://www.221b.ru/history4.htm [in Russian].
Television computer graphics and design studio. (1998). Kyiv [in Ukrainian].
Titles in film. Retrieved from http://titres.designcabaret.com. [in Russian].
A Brief History of Title Design. Retrieved from https://vimeo.com/20759580 [in English].
Frantz, M. Changing Over Time: The Future of Motion Graphics. Retrieved from https://benjaminhallwriting.wordpress.com/2014/10/28/changing-over-time-the-future-of-motion-graphics/ [in English].
Krasner, J. (2008). Motion Graphic Design: Applied History and Aesthetics. Focal Press [in English].
Manovich, L. (2013). Software Takes Command. New York: Bloomsbury Academic [in English].
The Art of the Titles. Retrieved from http://www.artofthetitle.com [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Mykola Mozhenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.