ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВОКАЛЬНИХ ФЕСТИВАЛІВ-КОНКУРСІВ У СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/149844Ключові слова:
фестиваль, конкурс, сучасна естрадна пісня, Україна, вокальні жанри, мистецький проектАнотація
Мета дослідження полягає у розкритті особливостей розвитку пісенних фестивалів і конкурсів у сучасній Україні. Методологія дослідження. В досягненні поставленої мети застосовано наступні методи дослідження: історичний, спостереження, інтерв’ю, аналіз, фокус-групові дискусії, метод періодизації. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що українські пісенні фестивалі-конкурси розглянуті як засоби формування та розвитку національної культури. Висновки. Дослідження фестивального руху в Україні дає змогу побачити, як формується та розвивається національна пісенна культура. Помітне зростання кількості подібних заходів, зокрема в галузі вокального мистецтва. Це дає широке поле для дослідження окремих конкурсів та фестивального руху загалом, що сприятиме покращенню організації та проведення даних заходів, розширенню їхніх кордонів, виходу на міжнародний рівень. Українська нація здавна відома як одна із найспівочіших у світі, тому варто зберегти національну пісенну культуру, збагачуючи її новими культурними зразками якісної музики.
Посилання
Верещака А. О. Музичний фестиваль у системі маркетингу. Культура України. 2014. Вип. 45. С. 239-246.
Давидовський К. Ю. Соціокультурні виміри міжнародного фестивального руху : за результатами ІV міжнародного музичного фестивалю «Віртуози планети». Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. Збірник наукових праць. Вип. XXVI, 2011.
Звіт про діяльність Вінницького обласного Центру народної творчості за 2008 рік. Поточний архів Вінницького обласного Центру народної творчості за 2009 рік. 41 с.
Зубенко Д. В. Розвиток фестивального руху в сучасній Україні. Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць. 2011. № 4 (12). С. 110-114.
Павлова О. Ю. Історія української культури. К.: Центр учбової літератури, 2012. 368 с.
Романенко А. Р. Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Музичне мистецтво в онтологічному дискурсі, 2016. 1. С. 126-129.
Сікорська І. Здобутки та проблеми музичного життся України 90-х рр. ХХ ст. Матеріали до українського мистецтвознавства. Збірник наукових праць. Випуск 3 за 2003 рік.
Хрома Г. Деякі особливості сучасних молодіжних фестивалів. Матеріали до українського мистецтвознавства. Збірник наукових праць. Вип. 3, 2003 р.
Vereschaka, A. O. (2014). Musical festival in the marketing system. Culture of Ukraine. 45. 239-246. [in Ukrainian].
Davidovskiy, K. Yu. (2011).Socio-cultural dimensions of the international festival movement : based on the results of the 4th international music festival «Virtuosos of the Planet». Actual problems of history, theory and practice of artistic culture. Collection of scientific works. XXVI. [in Ukrainian].
Report on the activity of the Vinnytsia Regional Center for Folk Art in 2008. Current archive of the Vinnytsia Regional Center for Folk Art in 2009. 41. [in Ukrainian].
Zubenko, D. V. (2011). Development of the festival movement in modern Ukraine. Vіsnik NTUU «KPІ». Politology. Sociology. Law: a collection of scientific works. 4 (12). 110-114. [in Ukrainian].
Pavlova, O. Yu. (2012). History of Ukrainian Culture. Kyiv: Center for Educational Literature. 368. [in Ukrainian].
Romanenko, A. R. (2016). Music competition as a sociocultural phenomenon in shaping the professional competence of the future teacher of musical art. Musical art in ontological discourse. 1. 126-129. [in Ukrainian].
Sіkorska, І. (2003). Achievements and problems of the musical life of Ukraine in the 90's of the twentieth century. Materials for Ukrainian Art Studies. Collection of scientific works. 3. [in Ukrainian].
Khroma, G. (2003). Some features of modern youth festivals. Materials for Ukrainian Art Studies. Collection of scientific works. 3. [in Ukrainian]
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Natalia Ovsyannikova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.