ОСОБЛИВОСТІ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ КУЛЬТУРИ КРАЇН ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ - ВЕНЕСУЕЛИ ТА КОЛУМБІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32461/149889Ключові слова:
Латинська Америка, Венесуела, Колумбія, хореографічна культура, народний танець, хоропо, кумбіяАнотація
Мета роботи — аналіз народного хореографічного мистецтва Венесуели та Колумбії, а також систематизація відомостей про особливості народного танцю цих латиноамериканських країн на сучасному етапі. Методологія дослідження полягає в застосуванні історико-культурного та аналітичного методів, що дає змогу проаналізувати особливості народного танцю Венесуели та Колумбії залежно від ступеня впливу різних культур — індіанської, африканської та європейської. Наукова новизна полягає у з’ясуванні взаємовпливів та взаємопроникнення народного хореографічного мистецтва Венесуели та Колумбії, а також визначенні особливостей найбільш популярних танців, які сьогодні можна побачити на професійній сцені, — хоропо та кумбії. Висновки.Народне
хореографічне мистецтво Колумбії та Венесуели в останні роки набуває дедалі більшої популярності завдяки таким його особливостям, як емоційність, експресивність, чуттєвість, еротичність, яскравий колорит. В його основі лежать стосунки між чоловіком і жінкою, що виражаються широким спектром почуттів, і саме тому такі танці вимагають від танцівників, окрім гарних хореографічних навичок, неабиякої акторської майстерності, в тому числі широкого використання мімічних засобів.
Посилання
Кавеева А.И., Белов В.А. Народно-сценический танец в вузах культуры: история, опыт, проекты // Вестник Казанского государственного университета культуры и искусств. - Казань : КГУКиИ. - №5. - 2006. - с. 111-121
Культура Латинской Америки : энциклопедия / РАН, Ин-т Латин. Америки; отв. ред. П. А. Пичугин. - Москва : РОССПЭН, 2000. - 742 с.
Лерд У. Техника латиноамериканских танцев. Ч. I. [Текст]: Метод. пособ. / У. Лерд. - Москва : Артист, 2003. - 180 с.
Посконина О.И. История Латинской Америки (до XX века) / О. И. Посконина. - Москва : Весь мир, 2005. - 248 с.
Останина Д. Народные танцы стран Латинской Америки // Блог об Испании, Латинской Америке и испанском языке [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://blog.centroadelante.ru/bailes-nacionales-america-latina
Kaveeva, A.I., & Belov, V.A. (2006). Folk stage dance within higher education institutions of culture: history, experience, projects.Vestnik Kazanskogo hosudarstvennogo universiteta kultury i iskusstv, 5, 111-121 [in Russian].
Pichugin, P.A. (2000). Culture of Latin America. Moscow: ROSSPEN [in Russian].
Lerd, U. (2003). Latin dance technique. Moscow: Artist [in Russian].
Poskonina, O. I. (2005). History of Latin America (before XX century). Moscow: Ves mir [in Russian].
Ostanina, D. Folk dances of Latin American countries. Blog ob Ispanii, Latinskoi Americe i ispanskom yazyke. Retrieved from http:// blog. centro a delante. ru / bailes-nacionale -america- latina [in Russian]
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Olga Yatsenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.