ПРОВАНСАЛЬСЬКИЙ «ПРОВІНЦІАЛІЗМ» У ТВОРЧОСТІ Д.МІЙО (НА МАТЕРІАЛІ «БРАЗИЛЬСЬКИХ ТАНЦІВ» І 2-Ї СЮЇТИ «СКАРАМУШ»)
DOI:
https://doi.org/10.32461/150133Ключові слова:
музичний стиль, національний стиль, провінційний стиль в музиці, жанр в музиці, жанр танцюАнотація
Мета роботи. Дослідження пов’язане з пошуком «провансальських провінціалізмів» у фортепіанних творах Д.Мійо як осередку стильової парадигматики ХХ століття. Методологія дослідження полягає в застосуванні інтонаційного стильово-компаративного аналізу задля виявлення складових провансальського стилю Д.Мійо, що органічно розгорнутий до бразильського колориту, складаючи «провінційне» породження Португалії як провінції європейського Півдня. Наукова новизна роботи полягає у здійсненні аналізу Бразильських танців і сюїти «Скарамуш» Д.Мійо як проявів «провансальського провінціалізму» музики названого автора. Висновки. Осмислення розвитку авторського стилю Д.Мійо з позицій виявлення в ньому перспективних для ХХ століття стильових інтеграцій «провінціалізмів» як єдності європейської-позаєвропейської-староєвропейської якостей музичного вираження.
Посилання
Асафьев Б. Музыкальная форма как процесс / Б. Асафьев. - Москва-Ленинград: Музыка, 1971. - 379 с.
Каминская-Маркова Е.Н. Методология музыкознания и проблемы музыкальной культурологии. К 50-летию педагогической деятельности / Е.Н. Каминская-Маркова - Одеса: Астропринт, 2015. - 532 с.
Кокорева Л. Дариус Мийо. Жизнь и творчество / Л. Кокорева. - Москва: Сов.композитор, 1985. - 336 с.
Лю Бинцян Музыкально-исторические параллели развития искусства Китая и Европы. Монография по истории культуры для музыкальных академий, университетов и вузов искусства / Лю Бинцян. - Одесса: Астропринт, 2014.-440 с.
Лю Бинцян Музыкально-исторические типологиии в искусстве Китая и Европы / Лю Бинцян. - Одесса: Астропринт, 2011. - 212 с.
Мартынов И. Очерки о зарубежной музыке первой половины ХХ века / И. Мартынов. - Москва: Музыка, 1970. -504 с.
Новые трубадуры старого Прованса. [Електоронний ресурс]. - Режим доступу: www.top4man.ru/otdih/muzika/novie-trubaduri-starogo-provansa
Филенко Г. Французская музыка первой половины ХХ века / Г. Филенко. - Ленинград: Музыка, 1983. - 232 с.
Шнеерсон Г. Французская музыка ХХ века. Изд. второе, доп. и переработ. / Г. Шнеерсон. - М.: Музыка, 1970. - 576 с.
Аsafiev, B. (1971). Musical form as a process. Мoscow; Leningrad: М^ука [in Russian].
Каminnskаja-Markova, E. (2015). The methodology of musicology and problems of musical culturology. Devoted to the 50th anniversary of pedagogical activity. Odesa: Astroprint [in Russian].
Kokoreva, L. (1985). Darius Milhaud. Life and creative power. Moscow: Sov. kompozitor [in Russian].
Liu Bincyang (2014). Music-historal parallels of the development art of China and Europe. Monograph on histories of the culture for music academy, university and high school of art. Odessa: Astroprint [in Russian].
Liu Bincyang. (2011). Music-historical typologies in art of China and Europe. Odessa: Astroprint [in Russian].
Маrtynоv, I. (1970). Essays about foreign music of the first half of XX century. Moscow: Мuzyka [in Russian].
New troubadours of old Proven9e. Retrieved from: www.top4man.ru/otdih/muzika/novie- trubaduri-starogo-provansa [in Russian].
Filenko, G. (1983). French music of the first half of XX century. Leningrad: Мuzyka [in Russian].
Shnееrson, G. (2nd ed.). (1970). French music of XX century. Мoscow: Мuzyka [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Keting Liu
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.