СУЧАСНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РОК-ФЕСТИВАЛЬ
DOI:
https://doi.org/10.32461/181638Ключові слова:
Схід Рок, хедлайнер, рок-фестиваль, лайн-ап.Анотація
Мета роботи: проаналізувати історію та практику проведення рок-фестивалів, на прикладі фестивалю «Схід Рок», визначити основні риси сучасного українського рок-фестивалю. Методологія дослідження: полягає у поєднанні біографічного й текстуального аналізу з методом включеного спостереження. Наукова новизна. Автором подана соціально-комунікаційна характеристика і розкриваються інформаційні засади організації фестивалю «Схід Рок». Досліджено його історію та особливості художньої програми, у дослідженні використана сучасна музична термінологія. Висновки. В статті простежено процес організації сучасного рок-фестивалю в Україні на прикладі фестивалю «Схід Рок». Розглянуто актуальні проблеми українських музичних фестивалів, з’ясовано їх культурний та мистецький вплив на формування цінностей та естетичних смаків української молоді. Для європейських туристів, серед яких переважно шанувальники рок-музики, пропозиція відвідування українських рок-фестивалів, у програмі, яких беруть участь відомі виконавці, є привабливою в аспекті отримання емпіричного досвіду, що стимулює розвиток музичних знань, творчих та креативних здібностей. Для наших співгромадян – це туристична пропозиція пізнання багатої музичної поліфонії української культури та світових трендів. Такий напрям роботи належить до перспективних у галузі українського туризму, розробці репрезентативних і конкурентних маркетингових стратегій та пропозицій територіального брендингу.
Посилання
Авраменко, О. Особливості інтеграції українського актуального мистецтва в європейський мистецький простір (досвід у Венеційській бієнале 2001–2007 років). // Сучасне мистецтво. 2007. № 4, С. 25-39.
Жукова, О. М. Фестиваль как специфическая разновидность художественного пространства. 2014. С. 6–12.
Курзина, А. А. Коммуникации в организации рок-фестиваля в регионе. Актуальные проблемы авиации и космонавтики. 2015. №2 (11), С. 674-676
Онопрієнко, Р. Досвід глобалізму: рок-музика. Рок-н рольний синдром напівмертвого світу. Українська культура. // Щомісячний всеукраїнський журнал. Міністерство культури України. Національне газетно-журнальне видавництво. 2014. №6, С. 60.
Чекан, Ю. (2000). Королівство кривих дзеркал, або фестивальна карта України. Дзеркало Тижня №28. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://dt.ua/CULTURE/korolivstvo_krivih_dzerkal,_abo_festivalna_karta_ukrayini.html/
Börsch-Supan, Helmut. Kunstmuseen in der Krise. Chancen, Gefährdungen, Aufgaben in mageren Jahren. Nördlingen: Deutscher Kunstverlag. 1993. P. 96 [in English].
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Святослав Бережник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.