СУЧАСНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РОК-ФЕСТИВАЛЬ
DOI:
https://doi.org/10.32461/181638Keywords:
Схід Рок, хедлайнер, рок-фестиваль, лайн-ап.Abstract
Мета роботи: проаналізувати історію та практику проведення рок-фестивалів, на прикладі фестивалю «Схід Рок», визначити основні риси сучасного українського рок-фестивалю. Методологія дослідження: полягає у поєднанні біографічного й текстуального аналізу з методом включеного спостереження. Наукова новизна. Автором подана соціально-комунікаційна характеристика і розкриваються інформаційні засади організації фестивалю «Схід Рок». Досліджено його історію та особливості художньої програми, у дослідженні використана сучасна музична термінологія. Висновки. В статті простежено процес організації сучасного рок-фестивалю в Україні на прикладі фестивалю «Схід Рок». Розглянуто актуальні проблеми українських музичних фестивалів, з’ясовано їх культурний та мистецький вплив на формування цінностей та естетичних смаків української молоді. Для європейських туристів, серед яких переважно шанувальники рок-музики, пропозиція відвідування українських рок-фестивалів, у програмі, яких беруть участь відомі виконавці, є привабливою в аспекті отримання емпіричного досвіду, що стимулює розвиток музичних знань, творчих та креативних здібностей. Для наших співгромадян – це туристична пропозиція пізнання багатої музичної поліфонії української культури та світових трендів. Такий напрям роботи належить до перспективних у галузі українського туризму, розробці репрезентативних і конкурентних маркетингових стратегій та пропозицій територіального брендингу.
References
Авраменко, О. Особливості інтеграції українського актуального мистецтва в європейський мистецький простір (досвід у Венеційській бієнале 2001–2007 років). // Сучасне мистецтво. 2007. № 4, С. 25-39.
Жукова, О. М. Фестиваль как специфическая разновидность художественного пространства. 2014. С. 6–12.
Курзина, А. А. Коммуникации в организации рок-фестиваля в регионе. Актуальные проблемы авиации и космонавтики. 2015. №2 (11), С. 674-676
Онопрієнко, Р. Досвід глобалізму: рок-музика. Рок-н рольний синдром напівмертвого світу. Українська культура. // Щомісячний всеукраїнський журнал. Міністерство культури України. Національне газетно-журнальне видавництво. 2014. №6, С. 60.
Чекан, Ю. (2000). Королівство кривих дзеркал, або фестивальна карта України. Дзеркало Тижня №28. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://dt.ua/CULTURE/korolivstvo_krivih_dzerkal,_abo_festivalna_karta_ukrayini.html/
Börsch-Supan, Helmut. Kunstmuseen in der Krise. Chancen, Gefährdungen, Aufgaben in mageren Jahren. Nördlingen: Deutscher Kunstverlag. 1993. P. 96 [in English].
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 Святослав Бережник
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).