СЦЕНІЧНЕ МИСТЕЦТВО: ЛОГІКА АКТУАЛЬНОГО ОСМИСЛЕННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.34.2018.191136

Анотація

Мета роботи – в актуальному контексті наближення освітніх технологій до
професіоналізації, реалізації сучасних критеріїв і шляхів здобуття спеціалізованого знання,
розглянути особливості побудови системи навчання як розгортання професійної специфіки
досліджуваної сфери сценічного мистецтва, головним чином, як площину професіоналізації,
надзвичайно важливу для розуміння суті професійного розвитку, коли відбувається
жорстка фіксація професійних знань майбутнього фахівця, що призводить до займання активного професійного орієнтування як процесу саморуху, самопородження внутрішніх
рушійних відносин. Методологія ґрунтується на компетентнісному підході до розкриття
граней смислового поля формування сценічної професійної компетентності в руслі кутів
зору дидактичної інноватики. Наукова новизна полягає в означенні конструктивного
педагогічного пріоритету професійно-орієнтованого навчання за спеціальністю «Сценічне
мистецтво» «алгоритмам» креативного мислення, репрезентуючого здійснення і включення
«механізмів творчості» як поєднання однозначного і багатозначного видів знання на основі
багатозначно-континуальних і однозначно-дискретних логік, суміщення множинності ликів
творчого «Я», що дає змогу реалізувати нетривіальне мистецьке бачення. У висновках
сформульовано: змістова інновація технологій навчання за спеціальністю «Сценічне
мистецтво» полягає у винесенні в їх прерогативу ключової доктрини – підвищення рівня
професійного знання щодо сценічного творення шляхом маркування креативності
імперативом змісту професійної самореалізації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-09

Номер

Розділ

Театр та екранні мистецтва