«Домашнє» споживання мистецьких проектів та мотивації «домашніх» споживачів
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-2180.40.2021.250330Анотація
Мета роботи. Дослідження та аналіз мотивацій споживачів продуктів образотворчого мистецтва, на основі алгоритмів маркетингових технологій. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, емпіричного та теоретичного методів. Такий методологічний підхід дозволяє проаналізувати мотивації споживачів творів мистецтва, які віддають перевагу захопленню образотворчим мистецтвом через інтернет, соціальні мережі, телевізійні програми, з подальшим використанням результатів досліджень в маркетингових процесах просування творів мистецтва на арт-ринку. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень про мотивації споживачів ринку образотворчого мистецтва в мережах інтернету, телевізійних програмах та в дослідженні подальших маркетингових процесів на арт-ринку. В статті проаналізовано алгоритми маркетингових технологій при аналізі мотивацій «домашнього» споживання продуктів ринку образотворчого мистецтва. В статті встановлено, що в арт-маркетингу є актуальним та необхідним дослідження поведінки інтернет-споживачів творів мистецтва, аналізуючи ситуації «домашнього» споживання творів мистецтва. В арт-маркетингу поступово напрацьовуються технології вивчення та аналізу мотивацій інтернет-споживачів творів мистецтва при просуванні мистецького продукту на арт-ринку. Аналіз мотивацій інтернет-споживачів арт-ринків дає можливість більш об’єктивно сегментувати учасників ринкових відносин. Висновки. У статті визначена та проаналізована модель «домашнього» онлайн споживання образотворчого мистецтва, а також мистецьких проектів, та, відповідно, описан сегмент он-лайн споживачів творів мистецтва в домашніх умовах з використанням телебачення, інтернету та інших комунікаційних засобів. Також доведено, що поведінка «домашнього» споживача у маркетингу мистецтва визначається трьома обов'язковими складовими: Індивідуум – Продукт – Ситуація. Саме на цих складових формуються типи мотивації, на яких будується модель споживання та споживацької поведінки. Таким чином, нами досліджені Індивіди, що споживають твори мистецтва та мистецькі проекти, які в свою чергу є Продуктами, представленими у вигляді друкованого чи електронного зображення, й нами досліджено Ситуації «домашнього» споживання творів мистецтва та мистецьких проєктів.
Ключові слова: арт-ринок, маркетингові дослідження, маркетинг стосунків, мотивація споживачів творів мистецтва, мистецькі проекти, «домашнє» споживання творів мистецтва, поведінка споживачів арт-ринку.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.