«Домашнє» споживання мистецьких проектів та мотивації «домашніх» споживачів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.40.2021.250330

Анотація

Мета роботи. Дослідження та аналіз мотивацій споживачів продуктів образотворчого мистецтва, на основі алгоритмів маркетингових технологій. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, емпіричного та теоретичного методів. Такий методологічний підхід дозволяє проаналізувати мотивації споживачів творів мистецтва, які віддають перевагу захопленню образотворчим мистецтвом через інтернет, соціальні мережі, телевізійні програми, з подальшим використанням результатів досліджень в маркетингових процесах просування творів мистецтва на арт-ринку. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень про мотивації споживачів ринку образотворчого мистецтва в мережах інтернету, телевізійних програмах та в дослідженні подальших маркетингових процесів на арт-ринку. В статті проаналізовано алгоритми маркетингових технологій при аналізі мотивацій «домашнього» споживання продуктів ринку образотворчого мистецтва. В статті встановлено, що в арт-маркетингу є актуальним та необхідним дослідження поведінки інтернет-споживачів творів мистецтва, аналізуючи ситуації «домашнього» споживання творів мистецтва. В арт-маркетингу поступово напрацьовуються технології вивчення та аналізу мотивацій інтернет-споживачів творів мистецтва при просуванні мистецького продукту на арт-ринку. Аналіз мотивацій інтернет-споживачів арт-ринків дає можливість більш об’єктивно сегментувати учасників ринкових відносин. Висновки. У статті визначена та проаналізована модель «домашнього» онлайн споживання образотворчого мистецтва, а також мистецьких проектів, та, відповідно, описан сегмент он-лайн споживачів творів мистецтва в домашніх умовах з використанням телебачення, інтернету та інших комунікаційних засобів. Також доведено, що поведінка «домашнього» споживача у маркетингу мистецтва визначається трьома обов'язковими складовими: Індивідуум – Продукт – Ситуація. Саме на цих складових формуються типи мотивації, на яких будується модель споживання та споживацької поведінки. Таким чином, нами досліджені Індивіди, що споживають твори мистецтва та мистецькі проекти, які в свою чергу є Продуктами, представленими у вигляді друкованого чи електронного зображення, й нами досліджено Ситуації «домашнього» споживання творів мистецтва та мистецьких проєктів.

Ключові слова: арт-ринок, маркетингові дослідження, маркетинг стосунків, мотивація споживачів творів мистецтва, мистецькі проекти, «домашнє» споживання творів мистецтва, поведінка споживачів арт-ринку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-30

Номер

Розділ

Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація