ТЕХНОЛОГІЇ ВИКОРИСТАННЯ ТРЮКУ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ПРИЙОМУ ВИСОКОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ АРТИСТА ЕСТРАДИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/149818Ключові слова:
артист естради, професійна майстерність, естрадний номер, трюкАнотація
Мета роботи. Охарактеризувати специфічні ознаки та особливості формування професійних навичок артиста естради, визначити специфіку використання трюку як ефективного прийому в естрадних номерах. Методологія дослідження полягає у застосуванні аналітичного, мистецтвознавчого, емпіричного, порівняльного, функціонального та системного методів дослідження принципів роботи артиста над номером; основних складових професійної діяльності артиста, обумовленими специфікою жанру; аналізу технології створення номеру оригінального жанру, основою якого є трюк. Наукова новизна полягає у: систематизації принципів формування професійних навичок артиста естради; обґрунтуванні особливостей введення в естрадний номер трюку як ефективного прийому. Висновки. У результаті проведеного дослідження можна констатувати, що: по-перше, мистецькі традиції артистів минулих років переосмислюються та впроваджуються в життя якісно оновленими й переробленими відповідно до умов сучасності; по-друге, професійна майстерність є головною ідеологією, до якої необхідно прагнути артистам естради для того, щоб стати майстром своєї справи; по-третє, трюк є ефективним прийомом, який надає естрадному номеру яскравості, видовищності, гостроти дії та емоційної насиченості; по-четверте, артист естради тісно пов'язаний з публікою, а тому всі трюки він повинен виконувати на сцені відкрито з високою майстерністю, вправністю та професіоналізмом.
Посилання
Ардов В.Е. Разговорные жанры на эстраде. Москва, 1968. 80 с.
Богданов И.А., Виноградский И.А. Драматургия эстрадного представления: учебник. СПб.: Изд-во СПбГАТИ, 2009. 424 с.
Дмитриев Ю. А. Эстрада и цирк глазами влюблённого. Москва: Искусство, 1971. 206 с.
Донченко Н.П. Режисура та акторська майстерність: навч. посібник. Київ, 2006. 260 с.
Жарков А.Д. Социально-культурные основы эстрадного искусства: история, теория, технология: учебное пособие для вузов культуры и искусств. Ч. II. Москва: МГУКИ, 2004. 215 с.
Кісін В. Б. Режисура як мистецтво та професія Життя. Актор. Образ: Із творчої спадщини. Київ: Видавничий дім «КМ Academia», 1999. 268 с.
Клитин С. С. Артисты в открытом пространстве: беседы об искусстве эстрады (и не только). СПб.: СПбГАТИ, 2012. 104 с.
Розовский М.Г. Режиссер зрелища. Москва: Сов. Россия, 1973. 112 с.
Уварова Е. Д. Аркадий Райкин. Москва: Молодая гвардия, 2011. 383 с.
Ardov, V.E. (1968). Conversational genres on stage. Moscow [in Russia].
Bogdanov, I.A. & Vynohradskyy, I.A. (2009). Dramaturgy of variety performance. SPb [in Russian].
Dmitriev, Yu. A. (1971). Stage and circus with the eyes of the lovers. Moscow: Iskusstvo [in Russian].
Donchenko, N.P. (2006). Directing and acting skills. Kyiv [in Ukrainian].
Zharkov, A.D. (2004). Socio-cultural foundations of variety art: history, theory, technology. Moscow: MGUKI [in Russian].
Kissin, V. B., (1999). Directing art as a profession. Kyiv: Vydavnychyy dim «KM Asademia» (in Ukrainian).
Klitin, S. S. (2012). Artists in the open space: talk about the art of variety art. St-Petersburg: SPbGATI [in Russia].
Rozovskii, M.G. (1973). Directed performances. Moscow: «Sov. Russia» [in Russian].
Uvarova, E.D. (2011). Arkadiy Raykin. Moscow: Molodaya gvardiya [in Russia].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Myroslava Melnyk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.