УКРАЇНСЬКЕ МУЗИЧНЕ ТЕЛЕБАЧЕННЯ 1990-х – 2000-х РОКІВ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ТА МИСТЕЦЬКИЙ ФЕНОМЕН
DOI:
https://doi.org/10.32461/181583Ключові слова:
українське музичне телебачення, соціокультурний та мистецький феномен, жанри музичного телебачення, XX століття.Анотація
Мета роботи: дослідження процесу становлення музичного телебачення на теренах України в 1990-х – 2000-х роках. Методологія дослідження полягає у застосуванні загальних принципів наукового пізнання, які відповідають сучасному культурологічному дискурсу, що зумовило використання структурно-функціонального, системно-аналітичного, описового та компаративного дослідницьких методів для аналізу складових досліджуваного феномена. Наукова новизна одержаних результатів полягає у виявленні та системному узагальненні форм музичних жанрів українського телебачення, які існували в період з 1990-х по 2000-ні роки. Висновки. У статті доводиться, що дослідження українського музичного телебачення у ХХ столітті, є реально актуальним і вимагає подальшого цілісного соціологічного та культурологічного осмислення й аналізу. Надано класифікацію жанрів українського музичного телебачення минулого століття та висвітлено сутність понять інфотейнмент та інфомершіалс, а також визначено їх вплив на розвиток українського музичного телебачення в 1990-х – 2000-х роках.
Посилання
Ефимова Н. Н. Художественно-эстетический анализ звукового эфирного пространства телерадиовещания : автореф. дис. … д-ра искусствоведения : 17.00.03 / МИТРО. Москва, 2005. 280 с.
Курышева Т.А. Музыкальная журналистика и музыкальная критика : учебн. пособ. Москва : Владос-Пресс, 2007. 296 с.
Новикова А. А. Современные телевизионные зрелища: истоки, формы и методы воздействия : кн. Санкт-Петербург : Алетейя, 2008. 208 с.
Падейский В. В. Проектирование телепрограмм : учеб. пособ. Москва : ЮНИТИ-ДАНА, 2015. 239 с.
Поберезникова Е. В. Телевидение взаимодействия. Интерактивное поле общения : учеб. пособ. Москва : Аспект Пресс, 2004. 224 с.
Самая Т. В. Вокальне мистецтво естради як чинник культурного життя України другої половини ХХ – початку ХХІ століття : автореф. дис. канд. мистецтвознавства: 26.00.01 / НАКККІМ . Київ, 2018. 199 с.
Чернышов А. В. Структурирующие музыкальные тележанры. Вестник Томского государственного университета. Томск, 2012. 47-50 с.
Шерстобоева Е. А. Музыкальное телевидение: программные и структурно-функциональные особенности : автореферат дис. ... кандидата филологических наук : 10.01.10 / Моск. гос. ун-т им. М.В. Ломоносова. Москва, 2009. 24 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олександра Локтіонова-Ойцюсь
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.