КОНЦЕРТНО-ГАСТРОЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІД ЧАС БОЙОВИХ ДІЙ
DOI:
https://doi.org/10.32461/181628Ключові слова:
концертно-гастрольна діяльність, музичне мистецтво, спів, пісня, психоемоційний стан.Анотація
Мета роботи. Розкрити спектр проблем, пов’язаних із концертно-гастрольною діяльністю в умовх збройного конфлікту. Методологія дослідження полягає в застосуванні історично-порівняльного та психологічного методів для виявлення особливостей концертно-гастрольної діяльності під час війни. Наукова новизна роботи полягає у нових підходах до вивчення концертно-гастрольної діяльності під час бойових дій. Висновки. На основі системно-функціонального підходу визначено проблеми впливу концертно-гастрольної діяльності на воїнів. Об’єктивно-історичний метод дозволив відтворити історичні та соціокультурні процеси концертно-гастрольної діяльності під час військових дій. Метод порівняльно-історичного аналізу виявив основні етапи розвитку концертно-гастрольної діяльності. Для уточнення й осмислення змісту концертно-гастрольної діяльності під час військових дій були застосовані методи аналізу і синтезу. Системний та комплексний підходи та соціологічні дослідження змоделювали образи мистецьких заходів музичних виконавців у зоні АТО.
Посилання
Земляна Ірина. Журналіст і (НЕ) безпека. Посібник для журналістів, які працюють в небезпечних умовах. URL: https://imi.org.ua/wp-content/uploads/2017/06/Zhurnalist-i-nebezpeka.pdf(дата звернення: 25.06.15).
Крапивенко Дмитро Як поводитися журналісту на війні. Лекція головного редактора "Українського тижня" 22/04/2015 URL: http://texty.org.ua/pg/article/editorial/read/59644/Jak_povodytysa_zhurnalistu_na_vijni_Lekcija_golovnogo (дата звернення: 25.06.15).
Кутовенко О. П’ять головних дилем журналіста в зоні військових дій: поради новозеландської репортерки Емми Білз URL: https://ms.detector.media/mediaprosvita/master_clas/pyat_golovnikh_dilem_zhurnalista_v_zoni_viyskovikh_diy_poradi_novozelandskoi_reporterki_emmi_bilz/ (дата звернення: 25.06.15).
П’єцух М. Навіщо українські журналісти їздять в окупований Донбас? URL: https://www.pravda.com.ua/articles/2016/05/17/7108674/ (дата звернення: 25.06.18).
Черніна Дар'я НАТАЛЯ НАГОРНА: ЖІНКИ В АТО ПРАЦЮЮТЬ НЕ ГІРШЕ ЗА ЧОЛОВІКІВ // Від 18.06.2018 14:38 2427 URL: http://day.kiev.ua/uk/article/kultura/2-dni-2-nochi-novoyi-muziki (дата звернення: 25.06.18).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Фемій Мустафаєв
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.