Освіта та виховання артистів для китайського театру

Автор(и)

  • Maryna Antoshko

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.38.2020.222097

Ключові слова:

оперна культура Китаю, музичне мистецтво, культурні традиції, виховання артистів.

Анотація

Мета роботи полягає у вивченні питання виховання артистів для китайського театру. Методологія дослідження полягає у використанні історичного та біографічного методів у вивченні даної тематики. Наукова новизна статті  полягає у дослідженні доцільності китайської оперної культури, зокрема питання виховання артистів для китайського театру, спираючись на музичні традиції  країни. Було виокремлено історичні імена китайських вчених, які вплинули на розвиток системи музичного мистецтва та освіти, що позначилось на культурних традиціях Китаю. Висновки. На основі вивчення проблеми філософських поглядів світоглядної системи Китаю, виявили процеси розвитку країни  та самобутню культуру. Проблема вивчення філософської системи стародавнього Китаю як підґрунтя виникнення музичної традиції цікавила багатьох науковців, серед яких виділяємо: Л.С.Васильєва [1], Ю.М. Градова[3], питання освіти підіймає науковець Хоу Цзянь [5]. Вивчення питання виховання артистів займало значну роль в Китаї, адже здійснювався вплив на митецьке життя країни. Це питання висвічувало філософські напрямки, на які спирались традиції Китаю. На основі вивчення проблеми оперної культури виявили самобутнє мистецтво Китаю. Філософські погляди здійснювали вплив як на театральне життя, так і на музичне мистецтво країни. Питанням виховання, зокрема вихованню артистів  для китайського театру, в Китаї приділялась особлива увага.  Музичне виховання займало важливу роль у культурі Китаю.  Вивчення оперної культури Китаю та виховання артистів для китайського театру є актуальним, що зумовлює потребує подальшого розвитку у вивченні даної проблематики.

Посилання

Vasilyev, L.S. (2000). Ancient China [Drevny Kitai]. M .: Science. T. 2. (484p.) [in Russian].

Wen Jun. (2004). Zanrova sistema narodno-pisennoi kultury Kutau [Genre system of folk song culture of China] (Ph.D. Thesis). Kyiv: National Untitled M.P. Drahomanov (in Ukrainian).

Gradov Yu.N. (2004).The Silk Road and Three of My China (Memories and Letters) [Shelkovy put I tri moih Kitaia. Vospominania I pisma]. M: Strategy. (304p.) [in Russian].

Xu Chenbei. (2003). Beijing Opera: [Monograph]. [trans. with a whale. San Hua He Zhu]. Spiritual Culture series. [Pekinskai opera: Monografhia. Per. S kitayskogo San Hua He Gu]. China's Intercontinental Publishing House. (138 p.) [Kitai].

Hou Jian. (2010). The artistic world of Chinese folk opera: [monograph in Russian; scientific edition of Doctor of Cultural Studies VG Antonyuk] [Hudogniy svit kitayskoy narodnoi opery]. Lutsk: Firm "Tverdynia". (100 p.) [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-19

Номер

Розділ

Музичне мистецтво