Освіта та виховання артистів для китайського театру
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-2180.38.2020.222097Ключові слова:
оперна культура Китаю, музичне мистецтво, культурні традиції, виховання артистів.Анотація
Мета роботи полягає у вивченні питання виховання артистів для китайського театру. Методологія дослідження полягає у використанні історичного та біографічного методів у вивченні даної тематики. Наукова новизна статті полягає у дослідженні доцільності китайської оперної культури, зокрема питання виховання артистів для китайського театру, спираючись на музичні традиції країни. Було виокремлено історичні імена китайських вчених, які вплинули на розвиток системи музичного мистецтва та освіти, що позначилось на культурних традиціях Китаю. Висновки. На основі вивчення проблеми філософських поглядів світоглядної системи Китаю, виявили процеси розвитку країни та самобутню культуру. Проблема вивчення філософської системи стародавнього Китаю як підґрунтя виникнення музичної традиції цікавила багатьох науковців, серед яких виділяємо: Л.С.Васильєва [1], Ю.М. Градова[3], питання освіти підіймає науковець Хоу Цзянь [5]. Вивчення питання виховання артистів займало значну роль в Китаї, адже здійснювався вплив на митецьке життя країни. Це питання висвічувало філософські напрямки, на які спирались традиції Китаю. На основі вивчення проблеми оперної культури виявили самобутнє мистецтво Китаю. Філософські погляди здійснювали вплив як на театральне життя, так і на музичне мистецтво країни. Питанням виховання, зокрема вихованню артистів для китайського театру, в Китаї приділялась особлива увага. Музичне виховання займало важливу роль у культурі Китаю. Вивчення оперної культури Китаю та виховання артистів для китайського театру є актуальним, що зумовлює потребує подальшого розвитку у вивченні даної проблематики.
Посилання
Vasilyev, L.S. (2000). Ancient China [Drevny Kitai]. M .: Science. T. 2. (484p.) [in Russian].
Wen Jun. (2004). Zanrova sistema narodno-pisennoi kultury Kutau [Genre system of folk song culture of China] (Ph.D. Thesis). Kyiv: National Untitled M.P. Drahomanov (in Ukrainian).
Gradov Yu.N. (2004).The Silk Road and Three of My China (Memories and Letters) [Shelkovy put I tri moih Kitaia. Vospominania I pisma]. M: Strategy. (304p.) [in Russian].
Xu Chenbei. (2003). Beijing Opera: [Monograph]. [trans. with a whale. San Hua He Zhu]. Spiritual Culture series. [Pekinskai opera: Monografhia. Per. S kitayskogo San Hua He Gu]. China's Intercontinental Publishing House. (138 p.) [Kitai].
Hou Jian. (2010). The artistic world of Chinese folk opera: [monograph in Russian; scientific edition of Doctor of Cultural Studies VG Antonyuk] [Hudogniy svit kitayskoy narodnoi opery]. Lutsk: Firm "Tverdynia". (100 p.) [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Maryna Antoshko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.