Жанрово-стильові новації у творчості українських естрадних співаків

Автор(и)

  • Наталія Овсяннікова

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.42.2022.270342

Анотація

Мета дослідження полягає у визначенні жанрово-стильових новацій у творчості українських естрадних співаків. Методологія дослідження. Для досягнення поставлених завдань у роботі використано низку загальнонаукових методів: теоретичний – для уточнення термінологічного апарату дослідження; аналітичний – для вивчення складових творчості артиста-вокаліста; біографічний – для дослідження окремих постатей у сучасній естрадній музиці ХХІ століття; порівняльний та теоретичного узагальнення – для підбиття підсумків дослідження. Наукова новизна статті полягає у висвітленні основних жанрово-стильових новацій сучасної української естрадної пісні. Висновки. У теперішньому попмузичному середовищі України існують десятки музичних проєктів та виконавців, які працюють у різних стилях та напрямах. Модернізованим устроєм вітчизняної естрадної музики як частини масового ринку індустрії розваг запроваджено систему уніфікованого продукту – музичного хіта, який нівелює намагання виконавця до самовираження, та сформовано потребу до яскраво-персоніфікованих музичних проєктів. Поняття жанру й стилю існують у тісному взаємозв’язку. Стиль характеризує тривалі етапи розвитку музичного мистецтва та являє собою національну чи іншу стильову єдність і є мінливим. Жанр – більш стійке поняття, яке може зберігати свої характерні риси протягом століть. Сучасна українська естрада – це синтетичний сплав двох напрямів – року та попстилю із вкрапленнями національного мелосу та фольклору.

Ключові слова: українська естрадна пісня, жанр, стиль, естрадні виконавці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-16

Номер

Розділ

Музичне мистецтво