ВОКАЛЬНА ПІДГОТОВКА ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ: МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРАКТИКИ

Автор(и)

  • Віктор Сачок

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.43.2023.286851

Анотація

Мета статті. На основі аналізу різноманітних педагогічних методик довести особливий підхід у вокальній підготовці іноземних студентів, зокрема китайських. Наукова новизна дослідження полягає в осмисленні проблеми підготовки іноземних студентів із КНР і особливостей застосування вокально-педагогічних методів, необхідних для досягнення даної мети. Методологія дослідження спирається на застосуванні системно-історичного та порівняльного методів, за допомогою яких проаналізовано традиції розвитку італійської та української вокальних шкіл та їх найяскравіших представників. Висновки. На основі аналізу різноманітних педагогічних методик вдалося довести особливий підхід у вокальній підготовці іноземних студентів, зокрема китайських. У ході дослідження було проаналізовано поняття «українська вокальна школа» в її історичному розвитку, виокремлено імена найвидатніших педагогів, які сформували цілу плеяду видатних українських співаків, якими пишається країна і які дістали широку славу поза межами України. Зокрема мова йде про таких педагогів, як Олександр Мишуга, Олена Муравйова, Валентина Антонюк. Проаналізовано різноманітні навчально-педагогічні методи, що притаманні європейській та українській вокальній школі. Зазначено основні компоненти адаптації іноземних студентів до специфіки навчання в Україні. Акцентовано увагу на вмінні виявляти зв’язки між якістю співацького звуку й технікою звукоутворення.

Ключові слова: вокальна педагогіка, вокальний метод, концентричний метод, фонетичний метод, фонопсихологічна методика, соціокультурна адаптація, вокальна орфоепія, автентичний спів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-03

Номер

Розділ

Музичне мистецтво