A SPATIAL STRUCTURE OF THE RESEARCH OF RATIONALITY ACTIVITY OF THE HIGHER EDUCATION
Keywords:
higher education, system of higher education, higher education institution (HEI), educational-qualifying level (EQL), machine-building complex, machine-building enterprises, engineersAbstract
The relevance of the research processes which proceed in the educational sphere constantly grows. The preparation of the modern professionally – qualified engineering shots for the enterprises are an important component of the development of the national economy. The principal objective of this research is a subject domain of research which gives an opportunity to estimate exactly degree of interests of subjects of the higher education system and the progress of professionallyqualifying conformity in the context of spatial data.
References
Савицька О. І. Стратегічно важливі галузі економіки як фундамент для забезпечення національної безпеки України / О. І. Савицька // Держава та регіони. – 2012. – №1. – С.59-64.
Про затвердження Програми розвитку інвестиційної та інноваційної діяльності в Україні : Постанова від 02.02.11 р. № 389 / Кабінет Міністрів України // Офіційний вісник України. - 2011. - № 28. – С. 94.
Про внесення змін до деяких законів України щодо стимулювання залучення інвестицій : Проект Закону України від 22.05.2013 р. № 2101а [Електронний ресурс] / Верховна Рада України. – Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1206.1351.0
Савченко С. М. Конкурентоспроможність українського машинобудівного комплексу на зовнішніх та внутрішніх ринках / С. М. Савченко // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. – 2011. – №29. – С. 20-29.
Про перелік напрямів, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра : Постанова від 13.12.06 р. № 1719 / Кабінет Міністрів України // Офіційний вісник України. – 2006. - № 50. - С.160.
Про затвердження переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста і магістра : Постанова від 27.08.10 р. № 787 / Кабінет Міністрів України // Урядовий кур’єр. - 2010. – № 175.
Про затвердження переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста : Постанова від 20.06.07 р. № 839 / Кабінет Міністрів України // Офіційний вісник України. – 2007. - № 46. - C. 23.
European Commission. Eurostat [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ec.europa.eu/eurostat
The 2012 Global Innovation 1000: Introduction and Key Findings, Booz & Company Inc. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.booz.com/media/file/BoozCo_The-2012-Global-Innovation-1000-Media-Report.pdf
Штефуца В. О. Реформування системи вищої освіти Німеччини в умовах реалізації цілей Болонського процесу / В.О. Штефуца // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Збірник наукових праць. – 2012. – №97. – С. 245-254.
Кудін А. Особливості підготовки фахівців у вищих навчальних закладах ФРН / Кудін А., Логвін З., Клименко О. // Вища школа. – 2006. – № 4. – С. 51-58.
Downloads
Published
Issue
Section
License
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).