ПРОСТРАНСТВЕННАЯ СТРУКТУРА ИССЛЕДОВАНИЯ РАЦИОНАЛЬНОСТИ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ

Авторы

  • Андрій Борисович Почтовюк Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, Ukraine

Ключевые слова:

высшее образование, система высшего образования, высшее учебное заведение (ВУЗ), образовательно-квалификационный уровень (ОКУ), образовательно-квалификационные характеристики (ОКХ), машиностроительный комплекс, машиностроительные предприятия, инженерные к

Аннотация

Актуальность исследования процессов, протекающих в сфере образования, постоянно возрастает, поскольку подготовка современных профессионально-квалифицированных инженерных кадров для предприятий есть важной составляющей развития национальной экономики. Целью статьи является предметная область исследования, которое дает возможность максимально точно оценить степень сопряжения интересов субъектов системы высшего образования, а также достижения профессионально-квалификационного соответствия в контексте пространственных данных.

 

Биография автора

Андрій Борисович Почтовюк, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

кандидат наук з державного управління, доцент, декан факультету економіки і управління

Библиографические ссылки

Савицька О. І. Стратегічно важливі галузі економіки як фундамент для забезпечення національної безпеки України / О. І. Савицька // Держава та регіони. – 2012. – №1. – С.59-64.

Про затвердження Програми розвитку інвестиційної та інноваційної діяльності в Україні : Постанова від 02.02.11 р. № 389 / Кабінет Міністрів України // Офіційний вісник України. - 2011. - № 28. – С. 94.

Про внесення змін до деяких законів України щодо стимулювання залучення інвестицій : Проект Закону України від 22.05.2013 р. № 2101а [Електронний ресурс] / Верховна Рада України. – Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1206.1351.0

Савченко С. М. Конкурентоспроможність українського машинобудівного комплексу на зовнішніх та внутрішніх ринках / С. М. Савченко // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. – 2011. – №29. – С. 20-29.

Про перелік напрямів, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра : Постанова від 13.12.06 р. № 1719 / Кабінет Міністрів України // Офіційний вісник України. – 2006. - № 50. - С.160.

Про затвердження переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста і магістра : Постанова від 27.08.10 р. № 787 / Кабінет Міністрів України // Урядовий кур’єр. - 2010. – № 175.

Про затвердження переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста : Постанова від 20.06.07 р. № 839 / Кабінет Міністрів України // Офіційний вісник України. – 2007. - № 46. - C. 23.

European Commission. Eurostat [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ec.europa.eu/eurostat

The 2012 Global Innovation 1000: Introduction and Key Findings, Booz & Company Inc. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.booz.com/media/file/BoozCo_The-2012-Global-Innovation-1000-Media-Report.pdf

Штефуца В. О. Реформування системи вищої освіти Німеччини в умовах реалізації цілей Болонського процесу / В.О. Штефуца // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Збірник наукових праць. – 2012. – №97. – С. 245-254.

Кудін А. Особливості підготовки фахівців у вищих навчальних закладах ФРН / Кудін А., Логвін З., Клименко О. // Вища школа. – 2006. – № 4. – С. 51-58.

Опубликован

2013-10-30

Выпуск

Раздел

Экономика и управление национальным хозяйством