THE NEW ASPECTS OF FORMATION RECREATION-TOURIST UKRAINIAN BRANDS
Keywords:
recreation- tourism brand in Ukraine, the marketing approach, logos, recreational and tourist centers, slogans, methods of assessment of country brandAbstract
The author's definition of recreational and tourist country brand is given. The set of ideas, associations, thoughts on the proposed types of services, quality, location of infrastructure, the availability of natural and recreational, cultural and educational resources, recreational areas and resorts properties, the level of development of network structures that affect the motivation of tourists visit Ukraine are formed in the mind. The instrumental provision of brand promotion in Ukraine on world markets recreational and tourism services: development and implementation of logos and slogans of the country, regions, cities, promotion of brands of domestic manufacturers, conducting international festivals and sporting events, the creation of recreational and tourist offices abroad are proved. Basic marketing concepts of the formation of recreation and tourist country brand, filed the criteria for their selection are highlighted. The existing methods of brand evaluation are summarized. The global experience of creating regional branches and representative offices of Ukraine abroad is analyzed.
References
Бібліотека економіста. Маркетинг туризму на національному рівні [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://library.if.ua/book/5/536.html
В’їзний туризм: навч. посіб. / [Коваль П.Ф., Алєшугіна Н. О., Андрєєва Г.П. та ін.] ; під ред. П. Ф. Коваля, Н. О. Алєшугіної. – Ніжин: Видавництво Лук’яненко, 2010. – 304 с.
Дослідження сприйняття України [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://brandukraine.org/k/
Жукова М. А. Менеджмент в туристическом бизнесе: учебное пособие / М. А. Жукова. – М. : КНОРУС, 2006. – 192 с.
Заячковська Г. А. Маркетинг міжнародних туристичних послуг: монографія / Г. А. Заячковська. – Тернопіль: ВПЦ «Економічна думка ТЕЕУ», 2011. – 394 с.
Маркетинг турпродукту / [Карягін Ю. О. , Тимошенко З. І. , Демура Т. О. та ін.]; за ред. Г. Б. Мунін, О. О. Гаца. – К. : Кондор, 2009. – 394 с.
Масюк Ю. Формування брендів туристичних підприємств / Ю. Масюк // Вісник Львівського університету. Серія: міжнародні відносини. – 2008. - Випуск 24. – С. 201-207.
Мельниченко С. В. Особливості створення туристичного бренду в сучасних умовах / С. В. Мельниченко, О. Г. Авдан // Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка. – 2011. - Випуск 11. – С. 83-86.
Осипчук М. Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації / М. Осипчук // Дослідження міжнародної економіки: Збірник наукових праць. – 2007. – № 2 (67). – С. 144-155.
Про туристичні ресурси : Проект закону України [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.tourism.gov.ua/ua/action/regulatory/projects/25180/25182/
Различие понятий «бренд» и «торговая марка» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://imadesign.ru/102/172/181/202
Соловйов Д. І. Науково-методичні основи державного регулювання туристичної сфери: дис. … канд. екон. наук: спец. 08.00.03 / Соловйов Денис Ігорович; Науково-дослідний економічний інститут Міністерства економіки і торгівлі України. – К., 2012. - 211 с.
Стратегічний розвиток туристичного бізнесу: монографія / [Ткаченко Т. І. , Мельниченко С. В. , Бойко М. Г. та ін.]; за заг. ред. А. А. Мазаракі. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010. – 596 с.
Центр гуманитарных технологий. Brand Finance: Рейтинг 100 национальных брендов 2012 года [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://gtmarket.ru/news/2012/09/03/4947
Чернікова В. І. Особливості інновацій у туризмі / В. І. Чернікова // Вісник ДІТБ. – 2012. - № 16. – С. 89-94.
MPP Consulting. Рейтинги [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mppconsulting.com.ua/newsr.html
My report. Усі логотипи українських міст [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://myreport.com.ua/fotoreportazh_big/handmade/usi-lohotypy-ukrajinskyh-mist.html
Downloads
Published
Issue
Section
License
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).