НАУКОВІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ РЕКРЕАЦІЙНО-ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДУ УКРАЇНИ
Ключові слова:
рекреаційно-туристичний бренд України, маркетинговий підхід, логотипи рекреаційно-туристичних центрів, слогани, методика оцінки бренду країниАнотація
Подано авторське визначення рекреаційно-туристичного бренду країни. Це сформована у свідомості споживача сукупність уявлень, асоціацій, думок щодо пропозиції видів послуг, їх якості, місця розташування об’єктів інфраструктури, наявності природно-рекреаційних та культурно-пізнавальних ресурсів, оздоровчих властивостей територій та курортів, рівня розвитку мережевих структур, які впливають на мотивацію туристів відвідати Україну. Обґрунтовано інструментальне забезпечення просування бренду України на світових ринках рекреаційно-туристичних послуг: розробка і впровадження логотипів та слоганів країни, регіонів, міст; просування торгових марок вітчизняних виробників; проведення міжнародних фестивалів та спортивних змагань; створення рекреаційно-туристичних представництв за кордоном. Висвітлені основні маркетингові концепції формування рекреаційно-туристичного бренду країни, подані критерії їх вибору. Узагальнені існуючі методики оцінки бренду країн. Проаналізований світовий досвід створення регіональних відділень та представництв за кордоном. Запропоновано створити мережу рекреаційно-туристичних представництв України за кордоном.
Посилання
Бібліотека економіста. Маркетинг туризму на національному рівні [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://library.if.ua/book/5/536.html
В’їзний туризм: навч. посіб. / [Коваль П.Ф., Алєшугіна Н. О., Андрєєва Г.П. та ін.] ; під ред. П. Ф. Коваля, Н. О. Алєшугіної. – Ніжин: Видавництво Лук’яненко, 2010. – 304 с.
Дослідження сприйняття України [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://brandukraine.org/k/
Жукова М. А. Менеджмент в туристическом бизнесе: учебное пособие / М. А. Жукова. – М. : КНОРУС, 2006. – 192 с.
Заячковська Г. А. Маркетинг міжнародних туристичних послуг: монографія / Г. А. Заячковська. – Тернопіль: ВПЦ «Економічна думка ТЕЕУ», 2011. – 394 с.
Маркетинг турпродукту / [Карягін Ю. О. , Тимошенко З. І. , Демура Т. О. та ін.]; за ред. Г. Б. Мунін, О. О. Гаца. – К. : Кондор, 2009. – 394 с.
Масюк Ю. Формування брендів туристичних підприємств / Ю. Масюк // Вісник Львівського університету. Серія: міжнародні відносини. – 2008. - Випуск 24. – С. 201-207.
Мельниченко С. В. Особливості створення туристичного бренду в сучасних умовах / С. В. Мельниченко, О. Г. Авдан // Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка. – 2011. - Випуск 11. – С. 83-86.
Осипчук М. Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації / М. Осипчук // Дослідження міжнародної економіки: Збірник наукових праць. – 2007. – № 2 (67). – С. 144-155.
Про туристичні ресурси : Проект закону України [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.tourism.gov.ua/ua/action/regulatory/projects/25180/25182/
Различие понятий «бренд» и «торговая марка» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://imadesign.ru/102/172/181/202
Соловйов Д. І. Науково-методичні основи державного регулювання туристичної сфери: дис. … канд. екон. наук: спец. 08.00.03 / Соловйов Денис Ігорович; Науково-дослідний економічний інститут Міністерства економіки і торгівлі України. – К., 2012. - 211 с.
Стратегічний розвиток туристичного бізнесу: монографія / [Ткаченко Т. І. , Мельниченко С. В. , Бойко М. Г. та ін.]; за заг. ред. А. А. Мазаракі. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010. – 596 с.
Центр гуманитарных технологий. Brand Finance: Рейтинг 100 национальных брендов 2012 года [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://gtmarket.ru/news/2012/09/03/4947
Чернікова В. І. Особливості інновацій у туризмі / В. І. Чернікова // Вісник ДІТБ. – 2012. - № 16. – С. 89-94.
MPP Consulting. Рейтинги [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mppconsulting.com.ua/newsr.html
My report. Усі логотипи українських міст [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://myreport.com.ua/fotoreportazh_big/handmade/usi-lohotypy-ukrajinskyh-mist.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).