Наукове підгрунтя еволюції маркетингових теорій та їх значимість у розвитку національної економіки

Auteurs-es

  • Olga Ilyash Міжнародний університет фінансів пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056 Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-7882-3942
  • Irina Dzhadan Міжнародний університет фінансів пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-3887-4312

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.105141

Mots-clés :

маркетинг, глобальний маркетинг, еволюція маркетингу, маркетингові теорії, національна економіка

Résumé

В статті обґрунтовано наукові засади еволюції та використання маркетингових теорій у розвитку національної економіки. Досліджено структурну зв’язаність елементів формування та розвитку системи маркетингу та економічного зростання національної економіки. Визначено глобальну роль маркетингу у розвитку світо господарської системи та економіки України

Bibliographies de l'auteur-e

Olga Ilyash, Міжнародний університет фінансів пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056 Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Доктор економічних наук, професор

Кафедра теоретичної та прикладної економіки 

Irina Dzhadan, Міжнародний університет фінансів пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Старший викладач

Кафедра економіки та підприємництва

Références

Pavlenko, A. F., Vojchak, A. V. (2001). Marketing. Kyiv: KNEU, 106.

Astahova, І. E. (2006). Marketing. Kharkiv: HNEU, 208.

Jevans, Dzh., Berman, B.; Goryachev, A. A. (Ed.) (1990). Marketing. Moscow: Ekonomіka, 350.

Borodkіna, N. O. (2007). Marketing. Kyiv: Kondor, 362.

Cherkovec, V. N. (1994). Vsemirnaya istoriya ehkonomicheskoy mysli. Vol. 5. Moscow: Mysl, 558.

Drucker, P. F. (1973). Management. Tasks, Responsibilities, Practies. New York: Harper R. Row, 64–65.

Garkavenko, S. S. (2006). Marketing. Kyiv: Lіbra, 720.

Kotler, P. (1965). Phasingout Weak Products. Harvard Business Review, 107–118.

Levitt, T. (1976). Marketing Myophia. Harvard Business Rview, 55, 26–44.

Madzharo, S. (1979). Mezhdunarodnyi marketing. M.: Mezhdunarodnye otnosheniya, 263.

Zeithaml, V. A., Parasuraman, A., Berry, L. L. (1985). Problems and Strategies in Services Marketing. Journal of Marketing, 49 (2), 33–46. doi: 10.2307/1251563

Lamben, Zh.-Zh. (1996). Strategicheskii marketing. Evropeiskaya perspektiva. Saint Petersburg: Nauka, 589.

Malhorta, N., Nehresh, K. (2002). Marketingovye issledovaniya. Moscow: Izdatel'skiy dom «Vil'yams», 960.

Kotler, F.; Volkova, L. A., Kapturevskiy, Yu. N. (2001). Marketing – menedzhment. Saint Petersburg: Piter, 752.

Publié-e

2017-06-29

Numéro

Rubrique

Economics