Наукове підгрунтя еволюції маркетингових теорій та їх значимість у розвитку національної економіки
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.105141Ключові слова:
маркетинг, глобальний маркетинг, еволюція маркетингу, маркетингові теорії, національна економікаАнотація
В статті обґрунтовано наукові засади еволюції та використання маркетингових теорій у розвитку національної економіки. Досліджено структурну зв’язаність елементів формування та розвитку системи маркетингу та економічного зростання національної економіки. Визначено глобальну роль маркетингу у розвитку світо господарської системи та економіки України
Посилання
Pavlenko, A. F., Vojchak, A. V. (2001). Marketing. Kyiv: KNEU, 106.
Astahova, І. E. (2006). Marketing. Kharkiv: HNEU, 208.
Jevans, Dzh., Berman, B.; Goryachev, A. A. (Ed.) (1990). Marketing. Moscow: Ekonomіka, 350.
Borodkіna, N. O. (2007). Marketing. Kyiv: Kondor, 362.
Cherkovec, V. N. (1994). Vsemirnaya istoriya ehkonomicheskoy mysli. Vol. 5. Moscow: Mysl, 558.
Drucker, P. F. (1973). Management. Tasks, Responsibilities, Practies. New York: Harper R. Row, 64–65.
Garkavenko, S. S. (2006). Marketing. Kyiv: Lіbra, 720.
Kotler, P. (1965). Phasingout Weak Products. Harvard Business Review, 107–118.
Levitt, T. (1976). Marketing Myophia. Harvard Business Rview, 55, 26–44.
Madzharo, S. (1979). Mezhdunarodnyi marketing. M.: Mezhdunarodnye otnosheniya, 263.
Zeithaml, V. A., Parasuraman, A., Berry, L. L. (1985). Problems and Strategies in Services Marketing. Journal of Marketing, 49 (2), 33–46. doi: 10.2307/1251563
Lamben, Zh.-Zh. (1996). Strategicheskii marketing. Evropeiskaya perspektiva. Saint Petersburg: Nauka, 589.
Malhorta, N., Nehresh, K. (2002). Marketingovye issledovaniya. Moscow: Izdatel'skiy dom «Vil'yams», 960.
Kotler, F.; Volkova, L. A., Kapturevskiy, Yu. N. (2001). Marketing – menedzhment. Saint Petersburg: Piter, 752.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Olga Ilyash, Irina Dzhadan
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.