Наукове підгрунтя еволюції маркетингових теорій та їх значимість у розвитку національної економіки

Авторы

  • Olga Ilyash Международный университет финансов пр. Победы, 37, г. Киев, Украина, 03056 Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт имени Игоря Сикорского» пр. Победы, 37, г. Киев, Украина, 03056, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-7882-3942
  • Irina Dzhadan Международный университет финансов пр. Победы, 37, г. Киев, Украина, 03056, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-3887-4312

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.105141

Ключевые слова:

маркетинг, глобальний маркетинг, еволюція маркетингу, маркетингові теорії, національна економіка

Аннотация

В статті обґрунтовано наукові засади еволюції та використання маркетингових теорій у розвитку національної економіки. Досліджено структурну зв’язаність елементів формування та розвитку системи маркетингу та економічного зростання національної економіки. Визначено глобальну роль маркетингу у розвитку світо господарської системи та економіки України

Биографии авторов

Olga Ilyash, Международный университет финансов пр. Победы, 37, г. Киев, Украина, 03056 Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт имени Игоря Сикорского» пр. Победы, 37, г. Киев, Украина, 03056

Доктор экономических наук, професор

Кафедра теоретической и прикладной экономики

Irina Dzhadan, Международный университет финансов пр. Победы, 37, г. Киев, Украина, 03056

Старший преподаватель

Кафедра экономики и предпринимательства

Библиографические ссылки

Pavlenko, A. F., Vojchak, A. V. (2001). Marketing. Kyiv: KNEU, 106.

Astahova, І. E. (2006). Marketing. Kharkiv: HNEU, 208.

Jevans, Dzh., Berman, B.; Goryachev, A. A. (Ed.) (1990). Marketing. Moscow: Ekonomіka, 350.

Borodkіna, N. O. (2007). Marketing. Kyiv: Kondor, 362.

Cherkovec, V. N. (1994). Vsemirnaya istoriya ehkonomicheskoy mysli. Vol. 5. Moscow: Mysl, 558.

Drucker, P. F. (1973). Management. Tasks, Responsibilities, Practies. New York: Harper R. Row, 64–65.

Garkavenko, S. S. (2006). Marketing. Kyiv: Lіbra, 720.

Kotler, P. (1965). Phasingout Weak Products. Harvard Business Review, 107–118.

Levitt, T. (1976). Marketing Myophia. Harvard Business Rview, 55, 26–44.

Madzharo, S. (1979). Mezhdunarodnyi marketing. M.: Mezhdunarodnye otnosheniya, 263.

Zeithaml, V. A., Parasuraman, A., Berry, L. L. (1985). Problems and Strategies in Services Marketing. Journal of Marketing, 49 (2), 33–46. doi: 10.2307/1251563

Lamben, Zh.-Zh. (1996). Strategicheskii marketing. Evropeiskaya perspektiva. Saint Petersburg: Nauka, 589.

Malhorta, N., Nehresh, K. (2002). Marketingovye issledovaniya. Moscow: Izdatel'skiy dom «Vil'yams», 960.

Kotler, F.; Volkova, L. A., Kapturevskiy, Yu. N. (2001). Marketing – menedzhment. Saint Petersburg: Piter, 752.

Опубликован

2017-06-29

Выпуск

Раздел

Экономические науки