Аналіз використання сучасних інструментів управління проектами e-learning

Auteurs-es

  • Olena Berezhna Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-9926-1678

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.169793

Mots-clés :

e-learning проект, педагогічний дизайн, засоби навчання, система дистанційного навчання

Résumé

В роботі наведено основні етапи управління e-learning проектом, розглянуто основні структурні помилки та помилки в процесах при створенні курсів і організації навчання. Виявлено основні групи ризиків для проекту електронного навчання. Наведено перелік технологічних стандартів та нормативних документів для e-learning проекту. Надано огляд можливостей спеціалізованого програмного забезпечення. Створено методичні рекомендації стосовно оцінки ефективності e-learning проекту

Biographie de l'auteur-e

Olena Berezhna, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Références

Radicioni, B. (2018). New study: distance education up, overall enrollments down. Babson Research Study. Available at: https://www.babson.edu/about/news-events/babson-announcements/babson-survey-research-group-tracking-distance-education-report/

Santra, S. (2019). Trends That Will Transform The Online Education Industry In 2019. Franchise India Education. Available at: https://www.franchiseindia.com/education/trends-that-will-transform-the-online-education-industry-in-2019.12478

Johnson, H. (2007). Dialogue and the construction of knowledge in e-learning: Exploring students' perceptions of their learning while using Blackboard's asynchronous discussion board. European Journal of Open, Distance and E-Learning, 1. Available at: http://www.eurodl.org/materials/contrib/2007/Henry_Johnson.htm

Protasov, M. (2012). Oshybky upravlenyia e-learning-proektamy. Spravochnyk po upravlenyiu personalom, 3, 24–29.

Hrabovskyi, Y. M. (2019). Analysis of the use of multimedia components in modern mobile learning technologies. ScienceRise, 4 (57), 46–50. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164597

Hrabovskyi, Y. M. (2018). Designing the intelligent user interface for electronic education support systems. ScienceRise, 11 (52), 36–39. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987

Banciu, V., Gordan, M., Stanciu, S. (2012). The Social Benefits of E-learning in the Study of Foreign Languages in Romanian Education. International Conference on Management and Education Innovation IPEDR, 37, 101–105. URL: http://www.ipedr.com/vol37/021-ICMEI2012-E00044.pdf

Major, C. (2015). Teaching Online: A Guide to Theory, Research, and Practice. Johns Hopkins University Press, 336.

Terras, M. M., Ramsay, J. (2012). The five central psychological challenges facing effective mobile learning. British Journal of Educational Technology, 43 (5), 820–832. doi: http://doi.org/10.1111/j.1467-8535.2012.01362.x

Farwell, Т. (2013). Keeping an Online Class Interesting and Interactive. Distance Learning, 10 (3), 27–32.

Publié-e

2019-07-15

Numéro

Rubrique

Technical Sciences