Аналіз використання сучасних інструментів управління проектами e-learning
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.169793Ключові слова:
e-learning проект, педагогічний дизайн, засоби навчання, система дистанційного навчанняАнотація
В роботі наведено основні етапи управління e-learning проектом, розглянуто основні структурні помилки та помилки в процесах при створенні курсів і організації навчання. Виявлено основні групи ризиків для проекту електронного навчання. Наведено перелік технологічних стандартів та нормативних документів для e-learning проекту. Надано огляд можливостей спеціалізованого програмного забезпечення. Створено методичні рекомендації стосовно оцінки ефективності e-learning проекту
Посилання
Radicioni, B. (2018). New study: distance education up, overall enrollments down. Babson Research Study. Available at: https://www.babson.edu/about/news-events/babson-announcements/babson-survey-research-group-tracking-distance-education-report/
Santra, S. (2019). Trends That Will Transform The Online Education Industry In 2019. Franchise India Education. Available at: https://www.franchiseindia.com/education/trends-that-will-transform-the-online-education-industry-in-2019.12478
Johnson, H. (2007). Dialogue and the construction of knowledge in e-learning: Exploring students' perceptions of their learning while using Blackboard's asynchronous discussion board. European Journal of Open, Distance and E-Learning, 1. Available at: http://www.eurodl.org/materials/contrib/2007/Henry_Johnson.htm
Protasov, M. (2012). Oshybky upravlenyia e-learning-proektamy. Spravochnyk po upravlenyiu personalom, 3, 24–29.
Hrabovskyi, Y. M. (2019). Analysis of the use of multimedia components in modern mobile learning technologies. ScienceRise, 4 (57), 46–50. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164597
Hrabovskyi, Y. M. (2018). Designing the intelligent user interface for electronic education support systems. ScienceRise, 11 (52), 36–39. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987
Banciu, V., Gordan, M., Stanciu, S. (2012). The Social Benefits of E-learning in the Study of Foreign Languages in Romanian Education. International Conference on Management and Education Innovation IPEDR, 37, 101–105. URL: http://www.ipedr.com/vol37/021-ICMEI2012-E00044.pdf
Major, C. (2015). Teaching Online: A Guide to Theory, Research, and Practice. Johns Hopkins University Press, 336.
Terras, M. M., Ramsay, J. (2012). The five central psychological challenges facing effective mobile learning. British Journal of Educational Technology, 43 (5), 820–832. doi: http://doi.org/10.1111/j.1467-8535.2012.01362.x
Farwell, Т. (2013). Keeping an Online Class Interesting and Interactive. Distance Learning, 10 (3), 27–32.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Olena Berezhna

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.