Формування змісту розвитку професійно значущих якостей вчителя технології у післядипломній освіті

Auteurs-es

  • Ірина Михайлівна Ковальчук Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Свердлова, 70, м. Дніпропетровськ Україна, 49006, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.27466

Mots-clés :

мета, завдання, етапи, зміст, модуль, безперервний розвиток, професійно значущі якості

Résumé

У статті розкрито основні вимоги до формування змісту розвитку професійно значущих якостей вчителя технології; встановлено взаємозв’язок між умінням визначати цілі, безперервним самовдосконаленням та місцем у зазначених процесах професійно значущих якостей;  визначено основні завдання, етапи розвитку, очікувані результати та алгоритм самоаналізу професійно значущих якостей.

Biographie de l'auteur-e

Ірина Михайлівна Ковальчук, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Свердлова, 70, м. Дніпропетровськ Україна, 49006

Здобувач

Старший викладач кафедри природничої освіти

Références

Zinchenko, G. P. (1988). Nepreryvnoe obrazovanie [Continuing education - need of the hour]. Znanie, 63.

Kovalenko, I. V. Theoretical basis of research continuing education as an innovative system. Available at: http://cyberleninka.ru/article/n/teoreticheskie-osnovy-issledovaniya-nepreryvnogo-obrazovaniya-kak-innovatsionnoy-sistemy. (Last accessed: 12.09. 2014)

Bozhovich, L. I. (1981). Psihologicheskij analiz formirovanija i stroenija garmonicheskoj lichnosti. Moscow: Nauka, 301.

Masloy, A. G. (1999). Motivaciya i lichnost’ [Motivation and Personality]. Evraziya, 479.

Kraevskiy, V. V., Beregnova, E. V. (2008). Metodologiya pedagogiki: ucheb. posobie [dlya stud. vycsh. ucheb.zavedeniy] [Methodology of pedagogy: a new stage]. Moscow, Russia: Publishing Center "Academy", 400.

Gromkova, M. T. (2012). Pedagogika vycshey shkoly [Pedagogy of higher education]. JuNITI-DANA, 447.

Lobanov, A. P., Drozdova, N. V. (2008). Modul’ny podhod v sisteme vycshego obrazovaniya: osnovy strukturalizacii i metapoznaniya [Modular approach in higher education : the basics of structuralization and metacognition]. Minsk, Belarussia, 84.

Publié-e

2014-10-13

Numéro

Rubrique

Pedagogy