Формування змісту розвитку професійно значущих якостей вчителя технології у післядипломній освіті
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.27466Ключові слова:
мета, завдання, етапи, зміст, модуль, безперервний розвиток, професійно значущі якостіАнотація
У статті розкрито основні вимоги до формування змісту розвитку професійно значущих якостей вчителя технології; встановлено взаємозв’язок між умінням визначати цілі, безперервним самовдосконаленням та місцем у зазначених процесах професійно значущих якостей; визначено основні завдання, етапи розвитку, очікувані результати та алгоритм самоаналізу професійно значущих якостей.
Посилання
Zinchenko, G. P. (1988). Nepreryvnoe obrazovanie [Continuing education - need of the hour]. Znanie, 63.
Kovalenko, I. V. Theoretical basis of research continuing education as an innovative system. Available at: http://cyberleninka.ru/article/n/teoreticheskie-osnovy-issledovaniya-nepreryvnogo-obrazovaniya-kak-innovatsionnoy-sistemy. (Last accessed: 12.09. 2014)
Bozhovich, L. I. (1981). Psihologicheskij analiz formirovanija i stroenija garmonicheskoj lichnosti. Moscow: Nauka, 301.
Masloy, A. G. (1999). Motivaciya i lichnost’ [Motivation and Personality]. Evraziya, 479.
Kraevskiy, V. V., Beregnova, E. V. (2008). Metodologiya pedagogiki: ucheb. posobie [dlya stud. vycsh. ucheb.zavedeniy] [Methodology of pedagogy: a new stage]. Moscow, Russia: Publishing Center "Academy", 400.
Gromkova, M. T. (2012). Pedagogika vycshey shkoly [Pedagogy of higher education]. JuNITI-DANA, 447.
Lobanov, A. P., Drozdova, N. V. (2008). Modul’ny podhod v sisteme vycshego obrazovaniya: osnovy strukturalizacii i metapoznaniya [Modular approach in higher education : the basics of structuralization and metacognition]. Minsk, Belarussia, 84.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ірина Михайлівна Ковальчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.