Формування змісту розвитку професійно значущих якостей вчителя технології у післядипломній освіті

Autor

  • Ірина Михайлівна Ковальчук Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Свердлова, 70, м. Дніпропетровськ Україна, 49006, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.27466

Słowa kluczowe:

мета, завдання, етапи, зміст, модуль, безперервний розвиток, професійно значущі якості

Abstrakt

У статті розкрито основні вимоги до формування змісту розвитку професійно значущих якостей вчителя технології; встановлено взаємозв’язок між умінням визначати цілі, безперервним самовдосконаленням та місцем у зазначених процесах професійно значущих якостей;  визначено основні завдання, етапи розвитку, очікувані результати та алгоритм самоаналізу професійно значущих якостей.

Biogram autora

Ірина Михайлівна Ковальчук, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Свердлова, 70, м. Дніпропетровськ Україна, 49006

Здобувач

Старший викладач кафедри природничої освіти

Bibliografia

Zinchenko, G. P. (1988). Nepreryvnoe obrazovanie [Continuing education - need of the hour]. Znanie, 63.

Kovalenko, I. V. Theoretical basis of research continuing education as an innovative system. Available at: http://cyberleninka.ru/article/n/teoreticheskie-osnovy-issledovaniya-nepreryvnogo-obrazovaniya-kak-innovatsionnoy-sistemy. (Last accessed: 12.09. 2014)

Bozhovich, L. I. (1981). Psihologicheskij analiz formirovanija i stroenija garmonicheskoj lichnosti. Moscow: Nauka, 301.

Masloy, A. G. (1999). Motivaciya i lichnost’ [Motivation and Personality]. Evraziya, 479.

Kraevskiy, V. V., Beregnova, E. V. (2008). Metodologiya pedagogiki: ucheb. posobie [dlya stud. vycsh. ucheb.zavedeniy] [Methodology of pedagogy: a new stage]. Moscow, Russia: Publishing Center "Academy", 400.

Gromkova, M. T. (2012). Pedagogika vycshey shkoly [Pedagogy of higher education]. JuNITI-DANA, 447.

Lobanov, A. P., Drozdova, N. V. (2008). Modul’ny podhod v sisteme vycshego obrazovaniya: osnovy strukturalizacii i metapoznaniya [Modular approach in higher education : the basics of structuralization and metacognition]. Minsk, Belarussia, 84.

##submission.downloads##

Opublikowane

2014-10-13

Numer

Dział

Pedagogy