Формування змісту розвитку професійно значущих якостей вчителя технології у післядипломній освіті

Авторы

  • Ірина Михайлівна Ковальчук Днепропетровского областного института последипломного образования ул. Свердлова, 70, г. Днепропетровск Украина, 49006, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.27466

Ключевые слова:

мета, завдання, етапи, зміст, модуль, безперервний розвиток, професійно значущі якості

Аннотация

У статті розкрито основні вимоги до формування змісту розвитку професійно значущих якостей вчителя технології; встановлено взаємозв’язок між умінням визначати цілі, безперервним самовдосконаленням та місцем у зазначених процесах професійно значущих якостей;  визначено основні завдання, етапи розвитку, очікувані результати та алгоритм самоаналізу професійно значущих якостей.

Биография автора

Ірина Михайлівна Ковальчук, Днепропетровского областного института последипломного образования ул. Свердлова, 70, г. Днепропетровск Украина, 49006

Соискатель

Старший преподаватель кафедры естественных наук

Библиографические ссылки

Zinchenko, G. P. (1988). Nepreryvnoe obrazovanie [Continuing education - need of the hour]. Znanie, 63.

Kovalenko, I. V. Theoretical basis of research continuing education as an innovative system. Available at: http://cyberleninka.ru/article/n/teoreticheskie-osnovy-issledovaniya-nepreryvnogo-obrazovaniya-kak-innovatsionnoy-sistemy. (Last accessed: 12.09. 2014)

Bozhovich, L. I. (1981). Psihologicheskij analiz formirovanija i stroenija garmonicheskoj lichnosti. Moscow: Nauka, 301.

Masloy, A. G. (1999). Motivaciya i lichnost’ [Motivation and Personality]. Evraziya, 479.

Kraevskiy, V. V., Beregnova, E. V. (2008). Metodologiya pedagogiki: ucheb. posobie [dlya stud. vycsh. ucheb.zavedeniy] [Methodology of pedagogy: a new stage]. Moscow, Russia: Publishing Center "Academy", 400.

Gromkova, M. T. (2012). Pedagogika vycshey shkoly [Pedagogy of higher education]. JuNITI-DANA, 447.

Lobanov, A. P., Drozdova, N. V. (2008). Modul’ny podhod v sisteme vycshego obrazovaniya: osnovy strukturalizacii i metapoznaniya [Modular approach in higher education : the basics of structuralization and metacognition]. Minsk, Belarussia, 84.

Опубликован

2014-10-13

Выпуск

Раздел

Педагогические науки