Підготовка майбутніх учителів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями

Auteurs-es

  • Олена Олегівна Ліннік Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Воровського, 18/2 Київ, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.28821

Mots-clés :

суб’єкт, взаємодія, середовище, майбутній учитель, система підготовки, гуманізація, навчальні смисли

Résumé

У статті представлено теоретичне обґрунтування системи підготовки майбутнього вчителя до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з учнями. Система базується на принципах: гуманізації освітньо-професійного середовища, свободи вибору траєкторії розвитку, взаємозв'язку сфер діяльності, культуровідповідності, ціннісного ставлення до співпраці, співробітництва суб'єктів у всіх сферах діяльності. Процес підготовки вчителів складається з чотирьох етапів.

Biographie de l'auteur-e

Олена Олегівна Ліннік, Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Воровського, 18/2 Київ, 04053

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра дошкільної освіти

Références

1. Mills, G. E. (2007). Action research: A guide for the teacher researcher. Third edition. Upper Saddle River, N. J: Pearson Merrill Prentice Hall, 264.

2. Kagan, S. (1999). Cooperative Learning. Resources for Teachers, Inc., 246.

3. Clark, H. H., Bly, B. (1995). Pragmatic and discourse // Speech, language and communication. San Diego : Academic Press, 410.

4. Hura, O. I. (2006). Psykholoho-pedahohichna kompetentnist’ vykladacha vyshchoho navchal’noho zakladu: teoretyko-metodolohichnyy aspekt : monohrafiya. Zaporizhzhya : HU "ZIDMU", 332.

5. Aksenova, H. Y. (1998). Formyrovanye sub’ektnoy pozytsyy uchytelya v protsesse professyonal’noy podhotovky. Moscow, 411.

6. Cherkasova, O. V. (2005). Humanystycheskye shkoly KHKH veka. Samara : Yzd-vo "Samarskyy unyversytet", 231.

7. Zakyrova, A. F. (2001). Teoretyko-metodolohycheskye osnovy y praktyka pedahohycheskoy hermenevtyky. Tyumen, 317.

8. Bakhtyn, M. M. (1988). Éstetyka slovesnoho tvorchestva. Moscow: Yskusstvo, 350–351.

9. Korol, A. D. (2009). Dyaloh v obrazovanyy: évrystycheskyy aspekt. Moscow: TSDO «Éydos», Yvanovo : Yzdatel’skyy tsentr «Yunona», 260.

Publié-e

2014-11-13

Numéro

Rubrique

Pedagogy