Прикладні аспекти проектування змісту навчання лексикології та фразеології майбутніх учителів початкової школи

Auteurs-es

  • Марія Михайлівна Греб Бердянський державний педагогічний університет вул. Шмідта, 4, м. Бердянськ, Україна, 71112, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.36496

Mots-clés :

розвивальне навчання, поетапне навчання лексикології і фразеології, майбутні учителі початкової школи

Résumé

У статті розглядаються прикладні аспекти проектування змісту навчання лексикології і фразеології майбутніх учителів початкової школи на засадах розвивального навчання, які реалізуються поетапно (теоретичний, практичний, пошуково-дослідницький етапи та етап самостійної роботи) і забезпечуються системою вправ і завдань трьох рівнів складності, що сприяють підвищенню мотивації, саморозвитку, самореалізації суб'єктів навчального процесу

Biographie de l'auteur-e

Марія Михайлівна Греб, Бердянський державний педагогічний університет вул. Шмідта, 4, м. Бердянськ, Україна, 71112

Кандидат філологічних наук, доцент

Кафедра філологічних дисциплін

Références

Aleksyuk, A. M. (1993). Orhanizatsia samostiynoi roboty studentiv v umovakh intensyfikatsii navchannia: Navch. posibnyk. Kiev: ISDO, 336.

Aleksyuk, A. M. (1981). Zahalni metody navchannia v shkoli. Second edition. Kiev: Rad. shkola, 206.

Vashulenko, M. S. (1991). Udoskonalennia zmistu i metodiv navchannia ukrainskoi movy v 1–4 klasax. Naukovo-teoretychni zasady ta metodychni rekomendatsii. Kiev: Rad. shkola, 110.

Holub, N. B. (2008). Samostiina robota studentiv z rytoryky: Navchalno-metodychnyi posibnyk. Cherkasy: Brama – Ukraina, 232.

Zahalnoievropeiski Rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia (2003). Viddil suchasnykh mov, Strasburh. Kiev: Lenvit, 262.

Denysenko, S. (1998). Vyvchennia frazeolohii u svitli movno-kulturnykh kontaktiv na suchasnomu etapi: Naukove vydannia. Materialy shostoi mizhnarodnoi naukovoi konferentsii. Mova i kultura v pyaty tomakh, tom II. Kiev: Collehium, 162.

Kucheruk, O. A. (2011). Systema metodiv navchannia ukrainskoi movy v osnovniy shkoli: teoria i praktyka: Monohrafia. Zhytomyr: Vyd-vo ZDU im. I. Franka, 420.

Vashulenka, M. S. (Ed.) (2011). Metodyka navchannia ukrainskoi movy v pochatkovii shkoli: navchalno-metodychnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navch. Zakladiv. Kiev: Litera LTD, 364.

Ponomarova, K. M. (1997). Robota nad synonimamy yak zasobom uvyraznennia movlennia. Pochatkova shkola, 6, 10–15.

Pentylшuk, M. I. (2004). Metodyka navchannia ukrainskoi movy v serednikh osvitnikh zakladakh. Kiev: Lenvit, 400.

Savchenko, O. Ya. (1997). Dydaktyka pochatkovoi shkoly: Pidruchnyk dlia stud. ped. fakultetiv. Kiev: Abrys, 304.

Symonenko, T. V. (2006). Formuvannia profesiynoi movnokomunikatyvnoi kompetentsii studentiv filolohichnykh fakultetiv. Cherkasy, 328.

Publié-e

2015-01-25

Numéro

Rubrique

Pedagogy