Прикладні аспекти проектування змісту навчання лексикології та фразеології майбутніх учителів початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.36496Ключові слова:
розвивальне навчання, поетапне навчання лексикології і фразеології, майбутні учителі початкової школиАнотація
У статті розглядаються прикладні аспекти проектування змісту навчання лексикології і фразеології майбутніх учителів початкової школи на засадах розвивального навчання, які реалізуються поетапно (теоретичний, практичний, пошуково-дослідницький етапи та етап самостійної роботи) і забезпечуються системою вправ і завдань трьох рівнів складності, що сприяють підвищенню мотивації, саморозвитку, самореалізації суб'єктів навчального процесу
Посилання
Aleksyuk, A. M. (1993). Orhanizatsia samostiynoi roboty studentiv v umovakh intensyfikatsii navchannia: Navch. posibnyk. Kiev: ISDO, 336.
Aleksyuk, A. M. (1981). Zahalni metody navchannia v shkoli. Second edition. Kiev: Rad. shkola, 206.
Vashulenko, M. S. (1991). Udoskonalennia zmistu i metodiv navchannia ukrainskoi movy v 1–4 klasax. Naukovo-teoretychni zasady ta metodychni rekomendatsii. Kiev: Rad. shkola, 110.
Holub, N. B. (2008). Samostiina robota studentiv z rytoryky: Navchalno-metodychnyi posibnyk. Cherkasy: Brama – Ukraina, 232.
Zahalnoievropeiski Rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia (2003). Viddil suchasnykh mov, Strasburh. Kiev: Lenvit, 262.
Denysenko, S. (1998). Vyvchennia frazeolohii u svitli movno-kulturnykh kontaktiv na suchasnomu etapi: Naukove vydannia. Materialy shostoi mizhnarodnoi naukovoi konferentsii. Mova i kultura v pyaty tomakh, tom II. Kiev: Collehium, 162.
Kucheruk, O. A. (2011). Systema metodiv navchannia ukrainskoi movy v osnovniy shkoli: teoria i praktyka: Monohrafia. Zhytomyr: Vyd-vo ZDU im. I. Franka, 420.
Vashulenka, M. S. (Ed.) (2011). Metodyka navchannia ukrainskoi movy v pochatkovii shkoli: navchalno-metodychnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navch. Zakladiv. Kiev: Litera LTD, 364.
Ponomarova, K. M. (1997). Robota nad synonimamy yak zasobom uvyraznennia movlennia. Pochatkova shkola, 6, 10–15.
Pentylшuk, M. I. (2004). Metodyka navchannia ukrainskoi movy v serednikh osvitnikh zakladakh. Kiev: Lenvit, 400.
Savchenko, O. Ya. (1997). Dydaktyka pochatkovoi shkoly: Pidruchnyk dlia stud. ped. fakultetiv. Kiev: Abrys, 304.
Symonenko, T. V. (2006). Formuvannia profesiynoi movnokomunikatyvnoi kompetentsii studentiv filolohichnykh fakultetiv. Cherkasy, 328.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Марія Михайлівна Греб
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.