Прикладні аспекти проектування змісту навчання лексикології та фразеології майбутніх учителів початкової школи

Autor

  • Марія Михайлівна Греб Бердянський державний педагогічний університет вул. Шмідта, 4, м. Бердянськ, Україна, 71112, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.36496

Słowa kluczowe:

розвивальне навчання, поетапне навчання лексикології і фразеології, майбутні учителі початкової школи

Abstrakt

У статті розглядаються прикладні аспекти проектування змісту навчання лексикології і фразеології майбутніх учителів початкової школи на засадах розвивального навчання, які реалізуються поетапно (теоретичний, практичний, пошуково-дослідницький етапи та етап самостійної роботи) і забезпечуються системою вправ і завдань трьох рівнів складності, що сприяють підвищенню мотивації, саморозвитку, самореалізації суб'єктів навчального процесу

Biogram autora

Марія Михайлівна Греб, Бердянський державний педагогічний університет вул. Шмідта, 4, м. Бердянськ, Україна, 71112

Кандидат філологічних наук, доцент

Кафедра філологічних дисциплін

Bibliografia

Aleksyuk, A. M. (1993). Orhanizatsia samostiynoi roboty studentiv v umovakh intensyfikatsii navchannia: Navch. posibnyk. Kiev: ISDO, 336.

Aleksyuk, A. M. (1981). Zahalni metody navchannia v shkoli. Second edition. Kiev: Rad. shkola, 206.

Vashulenko, M. S. (1991). Udoskonalennia zmistu i metodiv navchannia ukrainskoi movy v 1–4 klasax. Naukovo-teoretychni zasady ta metodychni rekomendatsii. Kiev: Rad. shkola, 110.

Holub, N. B. (2008). Samostiina robota studentiv z rytoryky: Navchalno-metodychnyi posibnyk. Cherkasy: Brama – Ukraina, 232.

Zahalnoievropeiski Rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia (2003). Viddil suchasnykh mov, Strasburh. Kiev: Lenvit, 262.

Denysenko, S. (1998). Vyvchennia frazeolohii u svitli movno-kulturnykh kontaktiv na suchasnomu etapi: Naukove vydannia. Materialy shostoi mizhnarodnoi naukovoi konferentsii. Mova i kultura v pyaty tomakh, tom II. Kiev: Collehium, 162.

Kucheruk, O. A. (2011). Systema metodiv navchannia ukrainskoi movy v osnovniy shkoli: teoria i praktyka: Monohrafia. Zhytomyr: Vyd-vo ZDU im. I. Franka, 420.

Vashulenka, M. S. (Ed.) (2011). Metodyka navchannia ukrainskoi movy v pochatkovii shkoli: navchalno-metodychnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navch. Zakladiv. Kiev: Litera LTD, 364.

Ponomarova, K. M. (1997). Robota nad synonimamy yak zasobom uvyraznennia movlennia. Pochatkova shkola, 6, 10–15.

Pentylшuk, M. I. (2004). Metodyka navchannia ukrainskoi movy v serednikh osvitnikh zakladakh. Kiev: Lenvit, 400.

Savchenko, O. Ya. (1997). Dydaktyka pochatkovoi shkoly: Pidruchnyk dlia stud. ped. fakultetiv. Kiev: Abrys, 304.

Symonenko, T. V. (2006). Formuvannia profesiynoi movnokomunikatyvnoi kompetentsii studentiv filolohichnykh fakultetiv. Cherkasy, 328.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-01-25

Numer

Dział

Pedagogy