Прикладні аспекти проектування змісту навчання лексикології та фразеології майбутніх учителів початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.36496Słowa kluczowe:
розвивальне навчання, поетапне навчання лексикології і фразеології, майбутні учителі початкової школиAbstrakt
У статті розглядаються прикладні аспекти проектування змісту навчання лексикології і фразеології майбутніх учителів початкової школи на засадах розвивального навчання, які реалізуються поетапно (теоретичний, практичний, пошуково-дослідницький етапи та етап самостійної роботи) і забезпечуються системою вправ і завдань трьох рівнів складності, що сприяють підвищенню мотивації, саморозвитку, самореалізації суб'єктів навчального процесу
Bibliografia
Aleksyuk, A. M. (1993). Orhanizatsia samostiynoi roboty studentiv v umovakh intensyfikatsii navchannia: Navch. posibnyk. Kiev: ISDO, 336.
Aleksyuk, A. M. (1981). Zahalni metody navchannia v shkoli. Second edition. Kiev: Rad. shkola, 206.
Vashulenko, M. S. (1991). Udoskonalennia zmistu i metodiv navchannia ukrainskoi movy v 1–4 klasax. Naukovo-teoretychni zasady ta metodychni rekomendatsii. Kiev: Rad. shkola, 110.
Holub, N. B. (2008). Samostiina robota studentiv z rytoryky: Navchalno-metodychnyi posibnyk. Cherkasy: Brama – Ukraina, 232.
Zahalnoievropeiski Rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia (2003). Viddil suchasnykh mov, Strasburh. Kiev: Lenvit, 262.
Denysenko, S. (1998). Vyvchennia frazeolohii u svitli movno-kulturnykh kontaktiv na suchasnomu etapi: Naukove vydannia. Materialy shostoi mizhnarodnoi naukovoi konferentsii. Mova i kultura v pyaty tomakh, tom II. Kiev: Collehium, 162.
Kucheruk, O. A. (2011). Systema metodiv navchannia ukrainskoi movy v osnovniy shkoli: teoria i praktyka: Monohrafia. Zhytomyr: Vyd-vo ZDU im. I. Franka, 420.
Vashulenka, M. S. (Ed.) (2011). Metodyka navchannia ukrainskoi movy v pochatkovii shkoli: navchalno-metodychnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navch. Zakladiv. Kiev: Litera LTD, 364.
Ponomarova, K. M. (1997). Robota nad synonimamy yak zasobom uvyraznennia movlennia. Pochatkova shkola, 6, 10–15.
Pentylшuk, M. I. (2004). Metodyka navchannia ukrainskoi movy v serednikh osvitnikh zakladakh. Kiev: Lenvit, 400.
Savchenko, O. Ya. (1997). Dydaktyka pochatkovoi shkoly: Pidruchnyk dlia stud. ped. fakultetiv. Kiev: Abrys, 304.
Symonenko, T. V. (2006). Formuvannia profesiynoi movnokomunikatyvnoi kompetentsii studentiv filolohichnykh fakultetiv. Cherkasy, 328.
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2015 Марія Михайлівна Греб
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.