Маркетингові дослідження світового ринку овочевої продукції: досвід для України

Auteurs-es

  • Алла Валериевна Гуменюк ПВНЗ«Європейський університет» Уманська філія Вул. Шевченка 15-а ,м. Умань,Україна, 20300, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37489

Mots-clés :

маркетинг овочевої продукції, міжнародні маркетингові канали, маркетингові системи, маркетингова кооперація

Résumé

У статті досліджено стан , тенденції та особливості формування ринку овочів у світі та в Україні. Визначено пріоритети підвищення конкурентоспроможності ринку овочевої продукції на прикладі розвинених країн. Встановлено, що Україна знаходиться на початковому етапі розвитку азів маркетингу, проте без стратегічного передбачення вона ризикує так і не зайняти місце на світовому ринку

Biographie de l'auteur-e

Алла Валериевна Гуменюк, ПВНЗ«Європейський університет» Уманська філія Вул. Шевченка 15-а ,м. Умань,Україна, 20300

Кандидат економічних наук

Доцент кафедри економіки та підприємництва

Références

Malik, M. J.(2005)ю Metodichni pidhodi do organizatcii marketing innovatcij naukoemnogo rinku agropromislovogo virobnitctva[Methodological approa chesto marketing high-techinnovation markets of agricultural production ]. Economy APC, 8, 22–26.

Perepelytsya, N. M. (2004)ю Innovatcijna diyal'nist naukovih ustanov ta ekonomichna otcinka ii rezul'tativ [Innovation activities of research institution sand economice valuation of the results ] . EconomyAPC, 6, 90–94.

Vlasov, V. I. (2007). Vikoristannya zemel'nih resursiv u krainah – osnovnih virobnikah ovochevoi produkcii [land use in the country – the main producer of agricultural products ]. EconomyAPC , 4, 152–154.

Konturova, S. M. (2006). Golovni chinniki i naslidki rozvitkyUkrainu v umovach globalizatcii [Main factors and consequences of Ukraine's economic development in the contex of globalization]. Recent economic problems, 12 (66), 91–97.

Vlasov, V. I. (2001). Global'na prodovol'cha problema[Global food problem ]. Kyiv, 506.

Monitoring virobnicho – finansovoj diyal'nosti pidpriemstv i organizatcij APK za 2011 rik (zaklyuchni danni ). [Monitoring of industrial and financial activity of the enterprises and organizations of APC in 2011 (final data) ] (2011). Part II: Agricultural (economic performance). International comparisons. Kyiv.

Sych, Z. D. (2005) Novi perspektivi ukrains'kogo ovochivniztva [New Perspectives UkrainianVegetable ] Agronomist, 2, 2–6.

Mukoviz, V. S. (2003). Osnovni tendentcii v organizatcii marketing ovochevoi produktcii [Major trends in the marketing of vegetable production]. Ahroinkom, 9-10, 56–61.

Yurchenko, A. Yu. Mignarodnij dosvid zastosuvannya sil's'kogospodars'kogo marketing na rinku ovochevoi produktcii [International experience with agricultural marketing market vegetable production]. Available at: http://www.agrosoft.ks.ua/component/jdownloads/finish/52-/841

Tkach, A. V. (2005). Sel'skohozyajstvennaya kooperatciya [Selskohozyaystvennaya kooperatsyya]. Moscow, Russia: Yzdatelskaya torhovaya Corp. "Dashkov i K", 128–132.

Zinovchuk, V. V. (2001). Marketingovi kooperativi v SSHA [Marketing cooperatives in the USA] Rural time, 57 (259), 15.

Hubeni, Y. Y. (2000)/ Transformatciya sil's'kogospodars'kih kooperativiv u Chehii [Transformation of agricultural cooperatives in the Czech Republic]. Economy APC, 2, 87–91.

Publié-e

2015-02-23

Numéro

Rubrique

Economics