Наукова термінологія як фактор формування мовної компетенції

Auteurs-es

  • Ірина Іванівна Вакулик Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50646

Mots-clés :

латинська мова, фахова лексика, наукове бачення світу, фахова підготовка

Résumé

Проведено аналіз складників методики формування мовної компетенції (грамотне використання фонологічних компонентів, знання лексики, граматичних категорій і парадигм, правил породження синтаксичних конструкцій). Досліджено особливості ментально-мовної сутності мислиннєвих операцій запам’ятовування, навчання, сприйняття. Наукова термінологія розглядається як цілісна функціональна система, котра формує образи сприйняття, дешифрує мовні коди, допомагає розуміти «зміст» фахового мовлення

Biographie de l'auteur-e

Ірина Іванівна Вакулик, Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041

Кандидат філологічних наук, доцент

Кафедра української та класичних мов

Références

Selivanova, O. O. (2010). Linhvistychna entsyklopediia [Linguistic encyclopedia]. Poltava: Dovkillia-K, 844.

Selyvanova, E. A. (1999). Aktualni napriamy suchasnoi linhvistyky (analitychnyi ohliad) [Modern trends of linguistics (analytical review)]. Kyiv: Yzd-vo ukraynskoho fytosotsyolohycheskoho tsentra, 148.

Zhluktenko, Iu. O. (Ed.) (1971). Metodyka vykladannia inozemnykh mov u vyshchii shkoli [Methods vikladannya іnozemnih atoms have vischіy shkolі]. Kyiv: Vyshcha shkola, 224.

Miller, G. A. (1956). Information and Memory. Scientific American, 195 (2), 42–46. doi: 10.1038/scientificamerican0856-42

Shpak, A. M. (1963). O zapominanii i vosproizvedenii [About storage and playback]. Voprosy psikhologii, 5, 147–153.

Zints, R.; Benedyktov, B. A. (Ed.) (1984). Obuchenie i pamyat' [Learning and Memory]. Minsk: Vysheyshaya shkola, 238.

Gasparov, B. M. (1996). Yazyk, pamyat', obraz. Lingvistika yazykovogo sushchestvovaniya [Language, memory, image. Linguistics existence]. Moscow: Novoe literaturnoe obozrenie, IX, 352.

Abbakumova, H. O. (1991). Formuvannia profesiinoi kompetentsii studentiv-filolohiv pry vkliuchenomu typi navchannia [Formation of professional competence of students-philologists at training included type]. Visnyk Kyivskoho universytetu. Istoryko-filolohichni nauky, 2, 79–82.

Khasanshina, G. V. (2004). Latinizirovannyy semanticheskiy metayazyk v russkom agronomicheskom podyazyke [Romanized semantic metalanguage in Russian Agronomy sublanguage]. Ekaterinburg, 258. Available at : http://www.dissercat.com/content/latinizirovannyi-semanticheskii-metayazyk-v-russkom-agronomicheskom-podyazyke#ixzz2h2hAWMEM

Publié-e

2015-09-29

Numéro

Rubrique

Philology