Наукова термінологія як фактор формування мовної компетенції

Автор(и)

  • Ірина Іванівна Вакулик Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50646

Ключові слова:

латинська мова, фахова лексика, наукове бачення світу, фахова підготовка

Анотація

Проведено аналіз складників методики формування мовної компетенції (грамотне використання фонологічних компонентів, знання лексики, граматичних категорій і парадигм, правил породження синтаксичних конструкцій). Досліджено особливості ментально-мовної сутності мислиннєвих операцій запам’ятовування, навчання, сприйняття. Наукова термінологія розглядається як цілісна функціональна система, котра формує образи сприйняття, дешифрує мовні коди, допомагає розуміти «зміст» фахового мовлення

Біографія автора

Ірина Іванівна Вакулик, Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041

Кандидат філологічних наук, доцент

Кафедра української та класичних мов

Посилання

Selivanova, O. O. (2010). Linhvistychna entsyklopediia [Linguistic encyclopedia]. Poltava: Dovkillia-K, 844.

Selyvanova, E. A. (1999). Aktualni napriamy suchasnoi linhvistyky (analitychnyi ohliad) [Modern trends of linguistics (analytical review)]. Kyiv: Yzd-vo ukraynskoho fytosotsyolohycheskoho tsentra, 148.

Zhluktenko, Iu. O. (Ed.) (1971). Metodyka vykladannia inozemnykh mov u vyshchii shkoli [Methods vikladannya іnozemnih atoms have vischіy shkolі]. Kyiv: Vyshcha shkola, 224.

Miller, G. A. (1956). Information and Memory. Scientific American, 195 (2), 42–46. doi: 10.1038/scientificamerican0856-42

Shpak, A. M. (1963). O zapominanii i vosproizvedenii [About storage and playback]. Voprosy psikhologii, 5, 147–153.

Zints, R.; Benedyktov, B. A. (Ed.) (1984). Obuchenie i pamyat' [Learning and Memory]. Minsk: Vysheyshaya shkola, 238.

Gasparov, B. M. (1996). Yazyk, pamyat', obraz. Lingvistika yazykovogo sushchestvovaniya [Language, memory, image. Linguistics existence]. Moscow: Novoe literaturnoe obozrenie, IX, 352.

Abbakumova, H. O. (1991). Formuvannia profesiinoi kompetentsii studentiv-filolohiv pry vkliuchenomu typi navchannia [Formation of professional competence of students-philologists at training included type]. Visnyk Kyivskoho universytetu. Istoryko-filolohichni nauky, 2, 79–82.

Khasanshina, G. V. (2004). Latinizirovannyy semanticheskiy metayazyk v russkom agronomicheskom podyazyke [Romanized semantic metalanguage in Russian Agronomy sublanguage]. Ekaterinburg, 258. Available at : http://www.dissercat.com/content/latinizirovannyi-semanticheskii-metayazyk-v-russkom-agronomicheskom-podyazyke#ixzz2h2hAWMEM

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-29

Номер

Розділ

Філологічні науки